Vraag

Ik wil weg hier

  • 6 June 2018
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn ouders zijn twee en een half jaar geleden gescheiden. En we hebben co-ouderschap. In het begin waren ze nog vrienden een soort van, maar nu maken ze steeds meer ruzie en haten ze elkaar. Ik sta er dan meestal tussen in. Ook weet niet iedereen uit mn klas het, omdat het dus heel erg ingewikkeld in elkaar zit. Ook is mijn klas verdeeld in groepjes van bffs en ik hoor eigenlijk nergens bij. Ik merk dat ik me steeds vaker heel verdrietig en ongelukkig voel. Bij mijn moeder heb ik soms het idee dat ik voor haar een sukkel ben. Omdat ze zo vaak zegt wat ik allemaal fout doe. Ook bij mijn vader is het allemaal geen pretje. Nu valt het wel mee, maar vorig jaar wou hij persé dat ik naar een andere school ging en daar heeft hij me wel eens om getackeld. Ik wou namelijk niet luisteren naar zn zoveelste preek om half elf 's avonds. En er gebeurt nog veel meer. Mijn moeder vind dat ik met iemand moet gaan praten, maar ik wil ook niet langer bij haar blijven. Soms denk ik gewoon dat ik liever dood zou willen zijn. Dat had ik voor ze gingen scheiden ook al trouwens. Ik denk dat ik het niet nog twee en een half jaar vol houd hier. (Dan heb ik mn eindexamen gedaan) Ik voel me steeds ongelukkiger en verdrietiger. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

1 reactie

Hey
Mijn ouders zijn ook gescheiden en mijn ouders willen elkaat ook echt niet meer ziet zien. Best ingewikkeld af en toe dus.
Gelukkig is het verder thuis niet zo erg bij mij. Misschien kun je eerder (tijdijk) uit huis. Dat betekentniet dat je in een pleeggezin gaat wonen, maat misschien kun je bij een familielid of vriend of vriendin in huis tijdelijk terecht?
Als dat niet kan zou je ook op kamers kunnen voordat je eindexamen hebt gedaan.
Jonah

Reageer