Vraag

Ik wil weg

  • 8 August 2022
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

mijn vader slaat mij soms en zegt dak de grote meneer wil zijn maar dak een kruimel ben, mijn moeder drinkt te veel, ik wil dus weg van huis iemand tips?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Tipza 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

 

Groetjes,

Sascha | De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

je kunt idd chatten met de kindertelefoon, misschien helpt dat je? ze zijn wat ouder en kunnen je denk ik beter helpen met deze situatie. bovendien blijf je anoniem.

groetjes :)

Reputatie 4
Badge +2

Hoi! 
 

wat naar voor je! Ik heb zelf ook in een vergelijkbare situatie gezeten en ik wilde ook weglopen. Maar opeens bedacht ik:” Maar waar ga ik dan heen? En pap en mam gaan mij heus zoeken. En dan? Als ze mij vinden? Dan worden ze heeeeel boos.” Wat het is is dat jou situatie erger is dan de situatie waar ik in zit. Het moeilijke is is dat je moeder drinkt en je vader een … eh beetje bazig is. Maar waarschijnlijk houden ze wel van je. En als je wegloopt hoe zorg je dan voor eten? Waarschijnlijk is je vader gewoon boos om iets wat hij irritant vind dat jij gedaan hebt. Dus denk er eerst héel goed over na. Misschien verander je van gedachten.

Reageer