Ik wil dood

  • 23 April 2019
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
ik haar mijn leven en ik wil dood
ik haat het leven thuis
ik het liefst voor altijd naar school
thuis schreeuwen ze alleen maar naar mij
en mijn broer schelt me uit als ‘hoer en slet enzo’ terwijl ik dat niet eens ben ik ven gewoon een kind
ik wil hier niet over praten met juffen en vrienden
enzo
ik wil gewoon dood
ik wil zelfmoord plegen maar ik weet niet hoe dat moet
dus ik wil jullie vragen wat ik moet doen
hebben jullie tips om sneller dood te gaan of om makelijk zelfmoord te plegen
ik ben trouwens 25 april jarig naar dan is het gewoon een normale dag voor mij
zeler word ik meer uit gescholden thuis
of school ben ik het liefst daar voel ik me veilig
????!!!!

5 reacties

Badge +1
Hey

Dat is heftig om te horen .
Sorry wij mogen geen tips geven om zelfmoord te plegen.
Mijn advies is om Naar 113.nl te gaan daar kunnen ze jou goed helpen.
En mijn advies is om naar veilig thuis.nl te gaan.
Het is fijn dat je op school je fijn voelt.

Ik heb deze problemen ook gehad.
Hou vol en geef niet op.

Groetjes
Hey

Dat is heftig om te horen .
Sorry wij mogen geen tips geven om zelfmoord te plegen.
Mijn advies is om Naar 113.nl te gaan daar kunnen ze jou goed helpen.
En mijn advies is om naar veilig thuis.nl te gaan.
Het is fijn dat je op school je fijn voelt.

Ik heb deze problemen ook gehad.
Hou vol en geef niet op.

Groetjes

Ik heb geprobeerd te appen en te bellen maar het lukte niet!!!
Badge +1
Hey

Heb je het via de site geprobeerd?

Groetjes
Hey!

Wat een nare situatie bij jou thuis!
Je broer scheldt je vaak uit, is er iemand van je ouders die wel aardig tegen je doet?
Op school voel je je wel goed. Zou je het zien zitten om eens te praten over deze situatie met iemand van school? Er zal wel een schoolpsycholoog of leerlingenbegeleider zijn. Je zou ook kunnen praten met je mentor of een andere leerkracht die je vertrouwt. Het kan erg opluchten om met iemand te praten over de dingen waar je mee worstelt, zeker als dat in een vertrouwde omgeving is.

Zoals hierboven al gezegd kan het je ook helpen om contact op te nemen met 113. Ik denk niet dat je met ze kunt appen. Je kunt chatten via de website en bellen via hun telefoonnummer. Het kan zijn dat ze nu even bezet zijn en dat het daarom niet lukte, probeer dan eventjes te wachten.
Je zou ook je verhaal kunnen doen bij veilig thuis. Als jefamilie zo doet is dat in feite psychische mishandeling en dat is niet oké. Weet dat je ook steeds contact kunt opnemen met de KinderTelefoon.
Het is ook al heel goed dat je hierover hebt gepraat op het forum!

Ik wens je alvast een heel gelukkige verjaardag toe!
Zou het lukken om iets met vrienden te gaan doen, of jezelf bijvoorbeeld te trakteren op een ijsje tijdens een wandeling of iets dergelijks? Zo kun je het toch voor jezelf een beetje fijn maken.

Groetjes
Lot
Hey Geheim000,

Het klinkt heel heftig maar zelfmoord plegen is het echt niet waard, dat weet ik van een vriendin van mij die een gelijke situatie had en er spijt van.

Probeer met je mentor, coördinator of iemand te praten op school dat kan heel erg helpen, je kan ook hier met ons erover praten of met de kindertelefoon chatten of bellen.
Zoals ForumPersoon al zei kan je ook naar https://www.113.nl daar kan je het bespreken, je kan ook naar https://ik-wil-dood.nl daar kan je naar verhalen luisteren van andere mensen die geprobeerd hebben of dachten aan zelfmoord plegen

Misschien kan je op je verjaardag met andere familieleden erover hebben zoals je opa en oma of je nicht of tante, maar denk er goed over na wat je doet want je kan het daarna niet meer terug draaien

Vriendelijke groeten Captain

Reageer