Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ik trek het niet meer.

• 17 maart 2016
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

sinds november 2015 loopt het al niet zo lekker bij mij thuis. mijn vader heeft me meedere malen geslagen en bedrogen, zoals : jammer dat je nog niet dood bent, je moet geluk hebben dat ik nu geen mes heb etc, en ja ik weet dat ik zelf ook dingen heb gedaan wat niet door de beugel kan zoals onder anderen, stiekem roken, uit huis lopen midden in de nacht, en ja mijn ouders zijn hierdoor boos geworden, maar dat was oktober 2015. elke keer als ik mn ouders zie denk k ''ze verdienen deze pijn niet, ik hoor hier niet kmoet weg'' dus bij deze is mn vraag, moet ik regelen dat ik uit huis word geplaats, want nu ben ik alleen maar ongelukkig.

2 reacties

Badge +3
Hey,
Heftig zeg! Dat mag echt niet hoor! Ook niet omdat jij dingen hebt gedaan die niet door de beugel kunnen. Slaat je vader je moeder ook, of komt je moeder voor je op?
Ja, je kan regelen dat je uit huis geplaatst wordt. In dat geval kan je denk ik het beste beginnen door het tegen mentor, vertrouwenspersoon of een andere docent te vertellen. Zij kunnen dan hulp inschakelen.
Succes!

Greetz
Onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon

Ja mijn moeder staat altijd achter mn vader. en morgen ga ik et mijnn mentor praten hierover.

Reageer