Ik trek het gewoon niet meer

  • 4 January 2023
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik trek dit gewoon niet meer, eerder heb ik op het forum een bericht geplaatst waarover ik het heb dat mijn zus allemaal spullen jat en ik er de schuld van krijg. Vandaag heb ik de schuld gekregen van 60 euro die ik gejat zou moeten hebben en ik trek dit gewoon niet meer. Ik wil hier echt niet meer zijn. En dan bedoel ik dat ik niet meer wil leven. Ik ga geen zelfmoord plegen, nou ja nu nog niet maar ik denk wel dat dat gaat gebeuren. Ik word zo hard geslagen ik ben zo moe ik heb zoveel pijn ik kan gewoon niet meer. Alsjeblieft help mij


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heyy,

Jeetje wat een super nare situatie zeg :( 

Slaan is natuurlijk niet de bedoeling. Door wie wordt je geslagen? Heb je dit al eens gedeeld met iemand in je omgeving? Anders is dat misschien iets wat je zou kunnen proberen. Of je kunt eens een kijkje nemen op de website van Veilig Thuis (site: https://veiligthuis.nl/) Je kan met hun chatten of bellen via nummer: 0800-2000 dit is gratis en anoniem.

Super stoer dat je hier eerlijk verteld over je gedachtes en gevoelens aan de dood. Dat zijn nare gedachtes he? Weet in ieder geval dat je hier over kan praten met mensen en dat je hiervoor hulp kunt krijgen, want dat verdien jij. Je kunt hierover bijvoorbeeld bellen of chatten met 113 zelfmoordpreventie. (site: https://www.113.nl/) telefoonnummer: 0800-0113 dit is gratis en anoniem.

succes!

 

joeeeee

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @anonymousegirl 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  

Heel veel sterkte!

@jaivy  bedankt voor je lieve en steunende reactie. 

 

Reputatie 7
Badge +15

Eens met @jaivy , stap naar je mentor, veilig thuis, se kindertelefoon , 112* 113 en zorrg dat er andere mensen zijn die dit weten en jou kunnenv faan helpen! 
 

 

sorry voor de typfouten, op zo’ n kleine tel kan ik niet typen! ;) 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer