ik mag niet buitenspelen

  • 21 January 2023
  • 7 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

hoi, ik wou net gaan sleeën, maar toen zei mijn moeder dat ik niet mocht. waarom weet ik niet. ze zei dat ik het eerst moest verdienen, maar ik zei dat ik mijn was al had opgeruimd en ook al had gestofzuigt. en ik heb niet genoeg tijd om het te verdienen want 1. morgen is de sneeuw waarschijnlijk al weer weg en 2. ht duurt bij mijn ouders altijd 2 weken voor ik iets verdiend heb. ds pls tips zodat ik ze over kan halen om naar buiten te mogen


7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Vraag je ouders of je dan een keer de was doet nà het sleën…?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Hi. Ja en bied aan om nog een extra karweitje erbij te doen bijv even de vensterbanken afnemen. Zeg je gewoon tegen je mam dat je dus wasje draait én afnemen meteen als je terug bent. Liefste grote ogen erbij opzetten en het moet lukken. Bij mij werkt dat alt wel  zeker bij mijn pap haha.

Sjammetje xxxxx

Reputatie 5
Badge +3

dat werkt niet ik mag niks uitstellen en ik mag zoizo niet sleeën omdat ze vinden dat ik me niet gedraag en ze vinden me bijna te oud voor sleeën

Reputatie 7
Badge +15

dat werkt niet ik mag niks uitstellen en ik mag zoizo niet sleeën omdat ze vinden dat ik me niet gedraag en ze vinden me bijna te oud voor sleeën

Onzin helemaal niet te oud… je bent zo oud als he je voelt… maar ookn 0p je 80e ben je naar mijn mening niet te oud om re sleën….

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +3

het is gelukt ik had nog 2 extra klusjes gedaan en toen mocht ik naar buiten!

Reputatie 7
Badge +15

het is gelukt ik had nog 2 extra klusjes gedaan en toen mocht ik naar buiten!

Yesss! Top was het leuk?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

of bloemetje geven dan mag zelf kiezen wanneer naar bvuiten

 

Reageer