Vraag

Ik mag geen Youtube kanaal


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik wil heel graag een YouTube kanaal starten.Ik wil wel zeggen waarom.Ik hou super veel van bloggen. Op Snapchat blog ik elke dag wat ik doe en heb ik daar een privé verhaal voor aangemaakt, maar dat is steeds maar 1 minuutje en je moet steeds overnieuw.Zelf vind ik het leuker als ik comments krijg en likes en dat soort dingen.Mijn nicht stuurt me ook altijd wow je blogs zijn echt leuk om te kijken net een YouTuber op snap.Dat motiveert me echt en geeft me zelfvertrouwen dat ik het kan!Ik heb thuis veel meegemaakt dus als ik bijvoorbeeld iets ga doen met dat mensen hun gevoel naar me sturen kunnen dan kan ik ze er best goed mee helpen.Shopblogs vind ik ook leuk om naar te kijken en ook al krijg ik een klein pakketje vind ik het leuk om te laten zien hoe ik alles doe.Naja daar gaat het niet om.Mijn echte probleem is eigenlijk dat ik het van me moeder mag, want die vind dat het een goede oplossing is mijn gevoel kwijt te raken. Alleen mijn vader wilt het niet.Die zegt dat ik me focussen moet op school.Ik ben dertien.En dat ik me hier niet mee moet bezig houden.Hij is volgens mij gewoon bang dat er rare mannen zijn, maar dit is echt iets dat ik leuk vind!Hoe haal ik hem over?En er is nog een probleem.Ik durf het ook niet.En ik bedoel niet dat ik het niet durf om het te starten dat wil ik juist, maar ik bedoel ja kijk.Ik had dus ook een tiktok account.Ik maakte daar filmpjes op omdat ik het leuk vond dat mensen me konden zien, maar door dat mocht in geen foto´s met mijn nichtjes maken.Ik ben bang als ik een YouTube kanaal start, dat de vertrouwen van me familie nog meer zakt.YouTube is natuurlijk groter dan tiktok (btw als je je afvraagt hoezo mag je tiktok dan wel, nou dat deed ik stiekem van me vader, maar me moeder wist het wel en mocht het van).Maar wat moet ik doen?


10 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Je zou eerst een blog kunnen beginnen (zoals de oudjes dat deden op Wordpress of op tumblr Ofzo) of het gewoon zo houden op snap.

desnoods plug je je snap op je instagram ofzo

je kan ook achter hun rug een kanaal beginnen, maar dan je gezicht niet laten zien. Er zijn zo veel kanalen en ze gaan jou echt niet stalken

Of wacht gewoon nog eventjes af 

Je zou eerst een blog kunnen beginnen (zoals de oudjes dat deden op Wordpress of op tumblr Ofzo) of het gewoon zo houden op snap.

desnoods plug je je snap op je instagram ofzo

je kan ook achter hun rug een kanaal beginnen, maar dan je gezicht niet laten zien. Er zijn zo veel kanalen en ze gaan jou echt niet stalken

Of wacht gewoon nog eventjes af 

Bedankt maar ik mag het van me moeder maar ik wil graag me vader overhalen!

Reputatie 4
Badge +3

Het mag van je moeder wel maar niet van je vader, dus

 

je kan het gewoon doen zonder je vader het te vertellen, of je kan tegen hem zeggen dat je heel erg gestrest bent en video’s maakt omdat dat je stress een beetje weghaalt. We zitten nu nog 3 extra weekjes thuis en we moeten toch wat met al die vrije tijd. Laat hem zien dat je echt nog bezig bent met school, maar ook YouTube filmpjes maakt als hobby. 
 

Het mag van je moeder wel maar niet van je vader, dus

 

je kan het gewoon doen zonder je vader het te vertellen, of je kan tegen hem zeggen dat je heel erg gestrest bent en video’s maakt omdat dat je stress een beetje weghaalt. We zitten nu nog 3 extra weekjes thuis en we moeten toch wat met al die vrije tijd. Laat hem zien dat je echt nog bezig bent met school, maar ook YouTube filmpjes maakt als hobby. 
 

Bedankt!Ik wil er juist over praten omdat hij agressie aanvallen heeft en ben bang dat ik dan geslagen wordt of straf krijg als ik het stiekem doe dus ja maar bedankt!

Reputatie 5
Badge +5

Enzo Knol 2.0

Enzo Knol 2.0

?

 

Heyo,

Ik ben 16 jaar en heb zelf een Twitch en YouTube kanaal voor het streamen van games. Wat leuk dat jezelf ook wilt beginnen met YouTube. Hopelijk doe je het wel omdat je het echt leuk vind,  en niet omdat je hoopt om er rijk van te worden.

Wat mij opvalt is dat je pa niet wilt dat je begint met YouTube, omdat hij vind dat jij je nu bezig moet houden met school, want school is belangrijk. Nou daar heeft die natuurlijk ook wel gelijk in, maar in je vrije tijd kan je video's maken voor YT. Ik denk dat je gewoon de moed moet verzamelen en moet gaan starten met je blog kanaal. Besteed veel tijd aan school (zover dat mogelijk is) en maak tussendoor die video's.  

Als je pa ziet dat jij goed bezig bent met school en dat YT daar geen negatieve invloed op heeft, dan zou die het uiteindelijk ook allemaal niet zo erg vinden.

 

See ya!

Spookyzx. 

Erg bedankt!!

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

Je zei dat je al bezig was met snapchat, daar besteed je dan ook tijd aan. Je kan tegen je vader zeggen dat je sowieso al bezig was met bloggen/vloggen dus dat er niet echt een verschil tussen zit

Badge +1

Hoi, 

 

Als je echt super graag een youtuber wilt worden moet je dat tegen je vader zeggen. Zeg:' Als ik goede punten haal, mag ik dan een youtube kanaal. Dat kan hij onmogelijk weigeren

 

Groetjes 

Cathie

Reageer