Vraag

ik kreeg een heel fijn gevoel door me broer tijdens oud en nieuw 2022

  • 1 January 2022
  • 7 reacties
  • 627 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey iedereen. 

Tijdens oud en nieuw dit jaar kwam me broer op visite voor oud en nieuw en toen het 2022 werd ging hij stiekem met mij naar een plek in me huis waar niemand kon zien en gaf me 2 kussen op memond ik vond dat enorm goed en fijn gevoel geven zoals op de vorige topic zij ik dat ik seks wilde met hem ik heb het gevoel dat hij iets met mij wilt doen laatste tijd komt hij ook vaak bij mij staan zitten enzo dus vroeg ik nu af zegt dit dat hij iets met we wilt doen ? En die kus op de mond deed hij eerst  nooit en dat hijvaak in me buurt is ook eerst niet gebeurd

Groetjes!!!


7 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik weet niet of seks met je broer zo goed idee is jullie zijn familie geen idee of hij wat wil want als hij je nooit kusjes gaf en nu wel is wel apart ik zou het hem vragen van heee waarom gaf je me me kusjes? En dan zeggen dat je het wel fijn vond maar dat hij dat normaal niet deed dus je het je afvroeg

Reputatie 5
Badge +4

Oke ik ga hem in de gaten houden 3 januari komt hij bij ons wonen dan kan ik hem goed in de gaten houden wat hij gaat doen bij mij 

Reputatie 5
Badge +4

En laatst kreeg ik wat lekkers te eten van hem doet hij veel vaker dan eerst en hij zei ik neem 1 pakje mee maar haalde er 3 mee dus 

Reputatie 5
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Hij houd in ieder geval veel van je maar houd maar goed in de gaten of hij verliefde signalen geeft 

Reputatie 5
Badge +4

Oke ik hou hem in de gaten en als ik weer wat zie kom ik weer op terug

Reputatie 5
Badge +3

(Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon)

Isgggg

Reputatie 5
Badge +3

Heeee heb je nieuws?

Reageer