Vraag

IK HAAT, HAAT, HAAT MIJN BROERS

  • 12 April 2020
  • 1 reactie
  • 432 Bekeken

Badge +1

Ik heb de pest aan mijn broers! Ik heb 2 broers. 1tje is 20 en de andere is 16. Ze gedragen zich echt als verwende nesten. Ik ben het enigste meisje in huis (na mijn moeder). Je denkt vast:' Oh, dat is vast een normale ruzie dat iedereen wel is heeft met zijn broers of zussen' maar dat is het hier niet! Ze hebben me zover gekregen dat ik paranoide ben geworden. 

 

Ze schreeuwen naar mij alsof ik hun slaafje ben en als mijn ouders iets aan hun vragen gaan ze iets doen en vragen mijn broers dan aan mij of ik dat snel wil doen. De oudste broer is mijn 2e vader. Hij geeft commentaar op alles. Bijvoorbeeld:' Ja goed zo! Laat het vallen!'' Het moet wel in uw mond komen he!' ' Elleboog van tafel'. Hij kijkt me boos aan met alles wat ik doe. Ik durf nu niets meer te zeggen want alles wat ik zeg brengt ofwel een stilte op oftewel krijg ik er commentaar op. 

 

Mijn andere haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Hij is super irritant. Hij moet altijd beter weten. Als ik vraag;' hey ...... mag ik nu even tv kijken?'is het van:'Nee Cathie, ik ben nu aan het kijken.'. Hij gaat altijd in discussie en als hij gelijk heeft trekt hem een gezicht alsof hij een keizer is. Als hij ongelijk heeft dan trekt hij een zuur gezicht en gaat hij me bedreigen:'Moet ik u is kietelen?' En hij weet dat ik agressief word van kietelen.

 

Ik heb al geprobeerd om dit tegen mijn ouders te zeggen maar ze zeidden dat ze dit doen omdat ze van me houden. Ik weet dat ze van me houden maar het neemt mijn zelfvertrouwen naar beneden en na een tijd hoe ik niet meer van hun!

 

Iemand tips?


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

Ik denk dat je hetzelfde hebt als ik heb! En soms, is het toch wel schattig? Mijn broer (21) denkt ook dat ie mn vader is, omdat mijn ouders 5 jaar geleden zijn gescheiden. Ik kaats meestal gelijk iets terug, dat ie zelf ook als een varken eet ofz. Sta erboven  en negeer het! 

Xx Sanne

Reageer