Ik doe altijd alles verkeerd volgens. Mijn moeder

  • 20 April 2018
  • 4 reacties
  • 306 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 13 jaar ik heb vaak ruzie met mijn moeder ik word er echt zat van en dan zeg ik wat ik er van vind dat ben ik de trut en ben ik ondank baar wat zij voor mij doet ik denk elke dag aan zelfmoord ze weet het ook maar ja ze trekt altijs mijn broer voor en hij scheld haar altijd uit en dan maakt het niet uit ik scheld niet eens naar toch bem ik altijd de klos zij zegt altijd dat ik over drijf of dat ik lui ben terwel ik heel veel voor haar doe. Ik heb mijn eigen hond dank zij die vind leef ik nog Want ik ben bang als ik weg ben dat de hem wat aan gaan doen en dat is het aller laatste wat ik wil maar ja ik wil wel heel graag dood ik denk nu ongeveer 2 jaar elke dag aan zelfmoord ik heb het ook al een keer geprobeerd maar het lukte niet ik wil zo graag dood wat moet ik doen ik haat mijn leven!!!

4 reacties

Heb je dit al met een vriend of vriendin besproken?
Iemand van school kan hier ook over praten, de vertrouwenspersonen bijvoorbeeld.
Weet jouw andere ouder hier ook van?
Ja ik heb het al met iemand besproken
Hoi ik heb hetzelfde probleem met mijn vader gehad en ben een jaar geleden weg gegaan omdat ik er zo zat van was. Zeker geen spijt van woon nu bij me moeder en ik voel me 100x. Beter dan daarvoor

Reageer