Iets delen


Reputatie 7
Badge +9

Ik wil gewoon even iets delen, 

Ik heb net afgesproken om naar buiten te gaan met vrienden en mijn moeder gaat fucking naar de wok zonder mij. Zij had deze plannen eerst niet gemaakt en toen ik wegging kreeg zij opeens de idee om naar de wok te gaan. Ben gewoon super pissig. 

 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Lullig zeg. Dat is echt een streek. Waarom doet ze dat zou je denken.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Hoi. Lullig zeg. Dat is echt een streek. Waarom doet ze dat zou je denken.

Groetjes liefs Julian X

Ik heb echt geen idee

Echt gemeen ! Doe ze het vaker ? Of doe ze het nu opeens. Nou, ik vind het echt oneerlijk voor je. 

 

Luna

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Sano07 ,

maar wat moet jij dan eten?

Heeft ze je geld gegeven of iets lekkers in de koelkast ofzo?

Misschien kun je bij het topic recepten kijken en de provisiekast plunderen.

Ik ga strakjes shoarma eten en ik heb net een portie uit de diepvries gehaald om te ontdooien. Misschien heb je die thuis ook en van die Pita broodjes. Die broodjes kosten maar een euro per 10 ofzo, dus als je het vlees al hebt kost het niet heel veel.

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 4
Badge +1

Ik wil gewoon even iets delen, 

Ik heb net afgesproken om naar buiten te gaan met vrienden en mijn moeder gaat fucking naar de wok zonder mij. Zij had deze plannen eerst niet gemaakt en toen ik wegging kreeg zij opeens de idee om naar de wok te gaan. Ben gewoon super pissig. 

 

Ohh, das lullig.

 

Weet je ook wat je nu moet gaan eten? 

 

Als mijn moeder dat zou doen, dan zou ik ook pissig zijn (al is het niet zo erg voor mij want nog niet eens 5 min lopen ben ik bij een doner zaak en een toko en 2 pizzeria's maar toch)

 

Heb nog een fijne dag ('penny is out!')

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Wat is wok?

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Ik wil gewoon even iets delen, 

Ik heb net afgesproken om naar buiten te gaan met vrienden en mijn moeder gaat fucking naar de wok zonder mij. Zij had deze plannen eerst niet gemaakt en toen ik wegging kreeg zij opeens de idee om naar de wok te gaan. Ben gewoon super pissig. 

 

Oh dat is kut zeg.  Misschien kan je er met je moeder over praten? Hopelijk was het leuk met je vrienden!

Liefs<3

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Sano07

Wat rot van haar! Hoe kan ze zonder jou bij de wok gaan eten?! Wat moet jij dan eten? Heb je wat gegeten? Hoe was het bij je vrienden? 

xx Eenmeisje004 

Zelf vind ik wok niet zo lekker, maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is. Ik hoop dat het wel leuk was.

Ik snap dat je dit heel stom vindt! 

Doet je moeder expres? Zonder jou gaan?? 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Sano07 ,

 

hoe is het verder gegaan vanavond?

ik ben benieuwd of je ondertussen al gegeten hebt. Ik dacht misschien heeft je moeder wel iets mee naar huis genomen voor je en was er alleen een misverstand en dacht je moeder dat je liever met je vrienden uit wilde en dat je daarom niet in het restaurant wilde eten. Was het alleen een miscommunicatie of niet?.

 

@wilhelmavemela Een wok of wadjang (Indonesisch: wajan) is een halfronde holle pan (vergelijkbaar met een gehalveerde bal) die in de oosterse keuken wordt gebruikt.

bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Wok daar staat ook meer info en een afbeelding, dus klik ff op de link

 

Je  heb wok-restaurants waar je afhaalmaaltijden kunt ophalen (wok-to-go) en je hebt van die wok-restaurants waar je zelf je eten kunt opscheppen uit van die ‘warmhoudbakken’ en er zijn ook koude gerechten en er is ook een open keuken waar je aan de kok kunt vragen of hij, van alles wat je opgeschept hebt ( allerlei soorten groente/vlees/vis enz) een lekker warm gerecht wilt maken. Je mag zelf kiezen welke smaak je neemt (bijv. kerrie/ketjap/knoflook enz. tot wel 10 verschillende smaken). Daar kun je rijst/bami/nasi of frietjes bij eten. Yummie..

Dus ja, dat, ik vind wok wel lekker 😋

 

Ik denk dat @Sano07 het wel uit zal leggen. Dan hoeven wij niet te raden wat er gebeurd is.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal, 

 

het was wel leuk met me vrienden maar was wel een beetje pissig, maar voor de rest was het leuk, we hebben gevoetbald enz. Ik ben samen met me vrienden naar de supermarkt gegaan om wat te halen, we haalden een paar appels, broodje kroket en koekjes. 

 

Het lijkt er wel op dat ze het expres deed, want ze vertrok pas nadat ik weg was en ik schreef dit topic in de wc. Me zusje had me verteld dat ze in de wok waren. Mijn moeder heeft verder niks aan me verteld en ik ook niks aan haar. 

 

Kwam om zo’n 23:00 thuis en had wat noodles met komkommer en tomaat gegeten dus ja.

 

Ps: het was geen wok het was een all you can eat restaurant, had ze door elkaar gehaald

Reageer