Vraag

Hoe moeder overtuigen slot?

  • 8 August 2022
  • 9 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi allemaal, 

Ik wil heel graag een slot op de deur van mijn slaapkamer. Dit omdat ik ervan houdt om naakt te zijn, maar ik wil niet dat anderen mij naakt zien. Ook zodat ik gewoon kan aftrekken zodat de hele tijd uit te kijken dat er niemand binnenkomt. Het probleem is alleen dat mijn moeder het geen goed idee vindt dat er slot op mijn deur gaat en ze vindt het ook niet nodig. Zij weet niet dat ik graag naakt ben.

 

Gr. Anoniem


9 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Kan iemand alsjeblieft antwoord geven?

Je kan zegen dat je echt een plek wil heben dat je efen weg kan van de mensen om je heen.

En waar je rustig de tijd kan neemen voor jezelf.

En je kan er bij zegen dat je je nu soms niet op je gemaak voelt omdat er elk moment  iemand  kan  komen.

terwijl jij een tijdje rust wilt voor je zelf.

 

Hoop voor je dat je moeder je dan een beetje  begrijpt.

Want kan me voorstellen dat je het niet fijn vind dat als er iemand binnen komt als je bezig bent

Heb zelf ook geen slot op me deur en weet hoe verveelend is als je steeds moet kijken of er niet in eens iemand is 

Maar weet verder niet echt hoe ik kan helpen 

Meschien  zelf schuif slot koopen bij de bouwmarkt en er dan zelf opmaken 

Zo heb je zeker privacy 

 

Gr bren

Reputatie 1
Badge +3

Oké, bedankt voor de surgesties.

Reputatie 7
Badge +5

Wie is niet graag naakt, ik ook maar bij ons thuis is dat geen probleem, m’n ouders broer en broertje zijn ook vaak naakt. Niet dat ik midden in de woonkamer me ga aftrekken. Dat je geen slot mag op je deur begrijp ik wel stel er breekt midden in de nacht brand uit in huis dan kunnen je ouders niks doen. Je kunt misschien een houten lat onder je deurklink doen

Reputatie 1
Badge +3

Dat zou kunnen ja, maar dan kunnen mijn ouders toch nog steeds niet naar binnen bij brand.

Reputatie 1
Badge +3

Ik heb trouwens ook een rookmelder op mijn kamer, dus als er brand is dan word ik wakker.

Reputatie 7
Badge +5

Ik bedoel ook alleen wanneer je naakt op je kamer bent en als je je zelf gaat verwennen

Reputatie 1
Badge +3

O, oké.

Reputatie 4
Badge +3

vraag waarom ze dat niet wilt en leg uit dat je graag soms wat meer privacy zou willen. 

groetjes :)

Reageer