Hoe laat ik mijn moeder beginnen over een beha?

  • 20 July 2017
  • 5 reacties
  • 757 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 13, en wil graag een beha. Maar ik ga het mijn moeder ECHT NIET vertellen, dus kom ook niet mee ; praat er gewoon met je moeder over. Want dat ga ik niet doen. Ik wil eigenlijk dat zij er over begint, maar hoe laat ik haar er over beginnen?

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Ga bijvoorbeeld met je vriendinnen een bh kopen. Als je thuiskomt vraagt je moeder: Wat heb je gekocht? Dan zeg je gewoon eerlijk: een bh!
Hee,

Misschien vind je moeder dat je nog niet genoeg borsten ofzo hebt en dat ze er daarom niet over begint ?
Hoi!

Wat Pin en Maii hierboven zeggen zijn heel goede tips. Je kunt zeggen: 'Pff, ik heb zo'n last van mijn rug en nek.'. Twee weken later zeg je dan: 'Hé mama, Marie (voorbeeld) had ook last van haar rug, maar sinds ze een bh draagt heeft ze er geen last meer van.'

Je kunt je moeder een appje sturen met daarin een bijlage naar een lingeriesite, met daar de tekst bij: 'Wat vind je hier van?'

Je kunt ook vragen voor kleedgeld en dan (eventueel met vriendinnen, die ervaring hebben in bh's kopen) gaan shoppen. Wanneer je thuiskomt, vraagt je moeder vast: 'Wat heb je gekocht?', en dan zeg jij: 'Een T-shirt, broek en een bh.' Ik ken je moeder niet, maar misschien vindt ze het toch niet zo leuk dat je het achter haar rug koopt, dus denk er wel goed over na.

Je moeder, vriendinnen of een andere vrouw die je vertrouwt weet het best met welke bh's je begint. Meestal begin je met een zachte bh, een soort van oefenbh. Die zitten heel lekker en hebben vaak nog geen beugel (zo'n hard dingetje) in de cup zitten. Je vraagt best aan de verkoopster in de winkel of ze je maat opmeten (anders moet je waarschijnlijk lang zoeken) en welke bh's ze aanraadt.

Succes d'ermee!
Groetjes
x
Ga shoppen en kijk naar het bh gedeelte,
Je moeder zal T opmerken en she'll get the hint
Dan spreek je met je ogen.
Verder ben ik het eens met @pin.

Xx Maii
Waarom wil je het je moeder niet vertellen? Ik denk dat je op je 13e echt wel een bh nodig hebt... Hoe houd je het uit?
Misschien kun je dingen zeggen als: ik heb last van m'n rug, last van m'n nek. Oorzaken daarvan kunnen namelijk zijn dat je een bh nodig hebt. Misschien begint je moeder er dan over. Maar alsnog zou ik niet gaan liegen en het er toch wel over hebben...
Gr. Pin

Reageer