Hoe krijg ik een vriendje?

  • 21 February 2018
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik wil graag vriendje maar hoe ik heb facebook maar mijn moeder vind het slecht ik ben verstandelijk beperkt dus kan niet goed schijven

1 reactie

Hi Sophieousri,

mama heeft misschien wel gelijk dat je op internet niet altijd zomaar een leuke jongen kan ontmoeten, maar je kunt natuurlijk wel een leuke jongen bij jou in de buurt tegenkomen. Wonen er leuke jongens bij jou in de buurt?
Ik weet niet of je hobby’s hebt, maar misschien is er wel een leuke jongen die dezelfde hobby heeft als jou en is er een hobbyclub bij jou in de buurt waar je naartoe kunt.

Of bij het buurthuis zijn er misschien leuke activiteiten voor kinderen van jouw leeftijd. Knutselen of muziek maken of dansen of toneelspelen ofzo.

Soms zijn er ook wel activiteiten op de kinderboerderij of bij een manege of een zorgboerderij; dat je dieren mag helpen verzorgen ofzo en misschien kom je daar wel een leuke jongen tegen. Of gewoon op school, dat kan ook natuurlijk.

En het voordeel van dat je elkaar in het echt ziet, is dat je ook niet hoeft te schrijven, dan kun je gewoon met elkaar praten. Ook is de kans groter dat hij dan bij jou in de buurt woont, want op internet kan iemand wel heel ver weg wonen.

Succes en ik hoop dat je een leuk vriendje krijgt, maar je bent nog jong hè, dus je hebt nog de tijd en misschien kom je er wel een nieuwe vriendin tegen, kan ook.

Groetjes,
M&M’s

Reageer