Vraag

Hoe is jullie thuissituatie?

  • 9 January 2023
  • 12 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Hey allemaal, ik vroeg me af hor jullie thuissituatie is ( getroude ouders, gescheiden ouders, stief broers, zussen, broertje…..) 

 

liefsss


Mij_Niet_Gezien 


12 reacties

Hi :) ik heb een vader en moeder die getrouwd zijn en een heel lief zusje. Eig niet bijzonder maar wel gezellig 😊 misschien is het bijzonderste nog wel dat mijn ouders maar 20 jaar ouder dan mij zijn. Ik ontstond onverwacht maar heel welkom haha ;) 

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +15

@Sjammetje 

Nou leuk toch? Gezellig thuis buj hullie waarschijnlijk😊

 

Mij_Niet_Gezien 

Mijn ouders zijn gescheiden en m’n moeder heeft een nieuwe vriend en ik heb een zusje 😃

Reputatie 3
Badge +1

Hey! 

M'n ouders zijn gescheiden maar m'n moeder heeft ondertussen een vriend. Het heeft heel lang geduurd voordat ik er eindelijk oké mee was. Helaas zie ik m'n vader niet vaak omdat hij door de scheiding dakloos is geraakt. Dus daarom woon ik bij m'n moeder.

Reputatie 7
Badge +15

Hey! 

M'n ouders zijn gescheiden maar m'n moeder heeft ondertussen een vriend. Het heeft heel lang geduurd voordat ik er eindelijk oké mee was. Helaas zie ik m'n vader niet vaak omdat hij door de scheiding dakloos is geraakt. Dus daarom woon ik bij m'n moeder.

Wat heftig! 
fijn dat je de vriend nu accepteert (is hij beetje aardig !) 

 

en ook heftig voor je vader, zie je hem nog weleens?!

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Mijn ouders zijn getrouwd. Ik heb verder nog een broer van 19. Zijn vriendin woont ook zo’n beetje bij ons in haha. Niet echt bijzonder dus maar wel gezellig.

Reputatie 7
Badge +19

hoi,

Ik woon met mijn moeder en zusje van 13. Mijn vader is overleden en mijn 2 broers van 23 en 18 zijn op kamers en mijn zus van 21 woont samen met haar vriend. Mijn moeder heeft wel een relatie maar die man woont gelukkig niet bij ons.

 

Joeee

Reputatie 7
Badge +15

hoi,

Ik woon met mijn moeder en zusje van 13. Mijn vader is overleden en mijn 2 broers van 23 en 18 zijn op kamers en mijn zus van 21 woont samen met haar vriend. Mijn moeder heeft wel een relatie maar die man woont gelukkig niet bij ons.

 

Joeee

Lijkt mij ook niet zo leuk als je vriend van je moeder bij je woont……

 

Mij_Niet_Gezien 💚

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Mijn ouders zijn getrouwd. Beide eigen achternaam. Ik heb een pleegzus sinds een tijdje. Heel lief en gezellig. Eco boerderij met verschillende dieren en groente en zuivel. 3 Katten en 2 honden die alle 5 denken dat ze familie zijn dat is lol XD en veel water waardoor ik zo in mn bootje kan stappen en zeilen. Ook veel bos en mn school is ong 12 km en het 1e dorp is ook een eindje. 8 heel goede bff's (m/t en j) ik voel me hier goed. Dat is het wel ;) 

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi. Mijn ouders zijn getrouwd. Beide eigen achternaam. Ik heb een pleegzus sinds een tijdje. Heel lief en gezellig. Eco boerderij met verschillende dieren en groente en zuivel. 3 Katten en 2 honden die alle 5 denken dat ze familie zijn dat is lol XD en veel water waardoor ik zo in mn bootje kan stappen en zeilen. Ook veel bos en mn school is ong 12 km en het 1e dorp is ook een eindje. 8 heel goede bff's (m/t en j) ik voel me hier goed. Dat is het wel ;) 

Groetjes liefs Julian X 

Leuk!, gezzellig…

Mij_Niet_Gezien 

Ik woon met mijn ouders die zijn getrouwd en een broer van 17( en 2 honden). Die wil volgend haar op kamers en dan ben ik alleen doordeweeks. Ik vind dat eigenijk best erg ook al gaan mijn broer en ik niet zoveel met elkaar om. 

Reputatie 4
Badge +2

Hey allemaal, ik vroeg me af hor jullie thuissituatie is ( getroude ouders, gescheiden ouders, stief broers, zussen, broertje…..) 

 

liefsss


Mij_Niet_Gezien 

Ehmmm heel ingewikkeld.

Mijn vader en moeder zijn 7 jaar geleden gescheiden.

Want hij ging vreemd, dus ik heb nu een stiefmoeder, stiefzusje, en 2 stiefbroers.

Ik heb ze nooit gezien en ze leven in Afrika.

Mijn moeder gaat hertrouwen met een lieve man en die heeft een oudere dochter en een jongere dochter. en ik krijg ook een broertke. zelf ben ik thuis de jongste, met mijn broer van 16 en een superclose zus van 14 

Reageer