Beantwoord

Help ontdekt


  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn broer heeft ontdekt dat ik KT account heb mijn broer heeft me er net al een mep voor gegeven en dreigt het mijn ouders te vertellen help me alsjeblieft wat moet ik nu doen ik ben echt bang help me mijn broer weet het door te hebben ingebroken hebben in mijn telefoon ik haat hem echt als mijn ouders dit weten heb ik geen leven meer help wat moet ik doen ik weer het niet mijn broer heeft ook gedreigd mijn nog meer slagen te geven ik ben zo bang help me nu ik heb een zeer groot probleem nu met mijn broer en straks mischien ook nog met mijn ouders wat kan ik het beste doen
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 May 2019, 20:41

Bekijk origineel

14 reacties

Hey, prinses!

Ik stel voor dat je niet met je broer gaat praten. Wellicht durf je met je ouders te praten. Zijn zij rustig of slaan zij jou ook, net als je broer? In dat geval kun je Veilig Thuis contacteren. Ze helpen je als je thuis last hebt van geweld, zowel verbaal als fysiek.

Groetjes,
Geen_Naam
Mijn ouders slaan me niet maar een goede bant hebben we ook niet als ik met mijn broer ga praten gaat ie me weer slaan wat kan ik nog meer doen

Wanhopige groeten
Misschien kun je tegen je ouders zeggen dat je het niet leuk vindt dat je broer je slaat. Voor broers die je slaan kun je overigens ook Veilig Thuis contacteren. Ook als je ouders de hele tijd nare dingen tegen je zeggen.
Badge +1
Hee! Probeer inderdaad met je ouders te praten of de kindertelefoon chat te doen.....!
Laat ff weten hoe t gaat
Ik heb een vraagje.. wat betekent KT?
Ik vraag het alleen maar hoor.

Je kan tegen je auders zeggen dat je broer in je telefoon heeft ingebroken, en het is jou telefoon dus ook jou eigendom.

+ privé dingen zijn privé en niemand mag het als een lokaas gebruiken, vooral niet bedoelt voor gemeene stekenofzo, Zo zie ik dat in mijn manier wanneer bijvoorkeur jou gebeurtenis wat over je broer ging.

En zeg tegen je broer maar dat je niet bang bent voor hem en dat ie niet zo stoer moet doen en hij zeggen tegen je auders over wat je aan het doen was op je telefoon enzo, (misschien) hij kan wel een grote mond geven enzo en zeggen wat je wilt.. maar JIJ bent de baas over je eigendom etc.
En ik geloof echt in dat je de moed hebt om zo tegen je broer in te gaan.

En laat hem maar gaan met zijn praatjes etc. als ie zo over je praat als hij tegen je praat. +negeer hem dan, jongens willen vaak aandacht enzo.
Dus negeer hem, maakt niet uit hoe hard hij schreeuwde etc.

En wanneer je een gesprek met je auders hebt enzo dat je broer heeft gedreigd, en je telefoon heeft ingebroken enzo, en heeft geslagen, en zegt dat hij je meer gaat slaan enzo.

En wees sterk Prinses in Nood!💪🏻
Ik heb vertrouwen in je.
Suc6 als je een gesprek met je auders gaat doen over dat je broer in je telefoon heeft ingebroken etc.

Want ik vind dat je broer helemaal geen broer voor je is enzo, want voor mij zie ik hem meer als een pestkop wat hij zei tegen je enzo.

Ik zeg het alleen dat ik het zo vind. Veder niets.
Ik heb een vraagje.. wat betekent KT?
Ik vraag het alleen maar hoor.


KinderTelefoon
KT betekent Kindertelefoon

mijn broer is het gelukkig al lang weer vergeten dus ik heb hier verder niks mee doen
KT betekent Kindertelefoon

mijn broer is het gelukkig al lang weer vergeten dus ik heb hier verder niks mee doen

Zorg ervoor dat je telefoon en computer beveiligd zijn met een wachtwoord zodat je broer er niet op kan.
Dat heb ik ook alleen weet hij altijd het wachtwoord
Badge +1
Hoi Prinses in nood,

Ik kan me voorstellen dat je dit vervelend voor je is, dus we hebben je gemaild met een aantal opties.

Groet,
Evi
De Kindertelefoon
praat er met iemand over die je vertrouwt, want dit kan echt niet. tot dat er iets verandert in je situatie zou ik je broer proberen te ontlopen
Op sommige apparaten kun je een gezichtsscan gebruiken..
Zo kan niemand anders op je apparaat die je erop zit te gebruiken voorbeeld als je broer alweer in je telefoon ofzo wilt inbreken.

Want alleen jou gezicht kan je computer of telefoon zo het herkennen, veder niemand.

IK hoop dat je wat eraan hebt dit prinses in nood.

Suc6 veder.
Ik heb al er al een oplossing voor
Goed dat je een oplossing hebt prinses in nood.👍🏻

Reageer