Vraag

Help mij

  • 29 January 2018
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oké
Ik had dus eerder al een topic over de ruzie tussen mijn stiefvader en ik.
Die ruzie loopt nog steeds, ik zit er niet mee ofzo maar oké. Wat ik tegen hem had gezecht was terecht.
Maar btw even naar het onderwerp dus mijn vader die hier helemaal niks mee te maken heeft wat er tussen mij en mijn stiefvader gebeurt wil dus dat ik het goed maak met hem.
Hij dwingt me zelfs!
Hij zegt dat ik dit weekend langs hem moet gaan en MIJn excuses MOET aanbieden
Dat ga ik dus mooi niet doen.
Ik ben wel zijm
Dochter maar hij heeft hier toch niks over te zeggen, wat er tussen mij en mijn stiefvader is, en dwingen???

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Waarom zou je niet proberen om sorry te zeggen tegen hem? Of praat is met hem over dat je het niet zo fijn vind gaan tussen jullie 2.

Je vader heeft wel gelijk en ookal heeft die er misschien niks mee te maken. Je moet het oplossen.

Ik vroeg de vorige keer ookal of je bij je moeder (waarschijnlijk wel) of bij je vader woont? Kun je goed opschieten met je eigen vader? En woon je bij je moeder? Kun je dan niet gewoon zeggen dat je liever bij je vader wilt wonen?

Ik stel gewoon maar wat voor hoor.

Gr:Mr. S
Dankjewel voor je Rea,
Maar het punt is we hebben al gepraat met elkaar maar hij vind geen oplossingen en is alleen maar dingen aan het terughalen.
Ik zit er echt niet mee maart mijn vader wel wat ik dus niet begrijp.( ik woon bij mijn moeder en vader(CO ouderschap)
Het ligt niet aan mijn moeder dus ik zie geen reden om bij mijn vader te gaan wonen..

Reageer