Vraag

Help ik mag niet mee!!? heel dringend

  • 8 August 2018
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
Ik wou deze week met een vriendengroep naar walibi gaan maar ik mag niet van mijn ouders zij vinden het gevaarlijk en ver ik zei tegen hen dat wij met
Veel gaan zijn dat zij zich geen zorgen hoeven te maken het komt alles goed maar toch mag ik nergens gaan heeft iemanf tips om hen te overtuigen ik wil echt heel graag gaan aub helpp mij ???

4 reacties

Hoi

Je had gepland met vrienden naar Walibi te gaan, maar je mag niet van je ouders. Ze vinden het ver en gevaarlijk. Het zou inderdaad jammer zijn als je dit moet missen.

Hoe groter jullie groep is, hoe veiliger jullie zijn. Jullie kunnen allemaal uitkijken voor elkaar. Kennen je ouders iemand van de vrienden die meegaan? Misschien geven je ouders toe, als die vriend(in) uitlegt wat jullie plannen zijn.

Je kan de ouders van iemand die meegaat laten praten met jouw ouders. Zijn of haar ouders kunnen uitleggen waarom ze hun zoon of dochter naar Walibi laten gaan, en misschien zien jouw ouders dan in dat het ok is om jou mee te laten gaan.

Ik hoop dat je mee mag, en een heel fijn uitstapje naar Walibi kan maken.

Groetjes
x
Goed dat de vader van je nicht gaat bellen. Dat is familie, dus ik hoop dat dat je ouders doet inzien dat het ok is om jou mee te laten gaan.

Ik hoop dat je mee mag ^-^
Ja dat wil ik dus doen mij nicht haar vader gaat hopelijk bellen pff ik hoop dat het lukt andres gak echt janken
Nou je kunt laten zien hoe volwassen je bent klusjes uit je zelf doen nog eens over hebben en zeggen wie er allemaal mee gaan of wat ik altijd doe ik kijk mijn moeder aan zonder weg te kijken daar kan ze ni tegen dus dan wordt ze boos geeft mij mijn zin en gaat dan mopperren dat ik verwend ben maar he ik heb wel mijn zin wie van je ouders is het zwakst ga naar hem/haar toe en zoek zijn/haar zwakke plek

Reageer