Vraag

grote irritaties

  • 2 May 2020
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo iedereen, mijn ouders zijn gescheiden. En ik heb echt een grote irritatie aan mijn vader.  Ik ben er misschien niet zo veel maar als ik bij hem ben is het daar altijd een hel. Hij luistert niet naar me en hij accepteert me niet. Hij voelt voor mij niet aan als een vader. Hij maakt me depressief terwijl ik niets verkeerd heb gedaan en ik me juist beter wil voelen. Omdat ik net een slechte periode achter de rug heb. Als ik hem er over aan spreek dat hij me helemaal naar beneden duwt begint hij te roepen en wordt hij boos. Ik kan nooit met hem rustig praten hij begint altijd over iets anders en wordt hij boos.  Nu elke keer als ik hem zie irriteer ik me al aan heb ook al heeft hij nog niets gezegd zijn blik is meer dan genoeg om me boos te maken. Hebben jullie een tip voor me hoe ik het misschien anders kan aanpakken.

Groetjes Jelke


1 reactie

Badge

Hoi Jelke,

 

Wat naar voor je dat je vader zo onaardig tegen je doet, een vader moet juist iemand zijn die je kan vertrouwen en waarmee je moet kunnen praten.

 

Ik denk dat het goed is als je met iemand erover praat dit kan je moeder, broer/zus, andere familie/vrienden of natuurlijk de Kindertelefoon zijn.

Het is ook goed als je tegen je moeder zegt dat je echt niet bij je vader wil zijn. Waarschijnlijk hoe fje dan niet meer naar je vader.

 

Veel sterke,,

Gr,

 

Dart

Reageer