Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

gratis werken voor je vader

• 27 mei 2016
  • 2 reacties
  • 313 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen
Ik ben kapot , sinds ik vakantie heb krijg ik geen vrijetijd meer en moet ik verplicht naar het bedrijf van mijn vader en broer ok daar te werken, ik krijg hier geen crnt uitbetaald en de tijden zijn soms van 10:00 sochtends tm 02:00 in de nacht
Als ik niet kom heb ik altijd ruzie met mijn vader ik haat dit mijn broer krijgt gewoon wel geld, ik heb geen cent van het geld gezien en werk er al sinds december.

2 reacties

Mijn eerste vraag is: "Hoe oud ben je?" want ik ga er vanuit dat je nog geen 18 bent en dan gelden er bepaalde regels je mag dan nog niet s'nachts werken en ook niet te lang ook heb je als je werkt gewoon recht op loon wordt dit niet uitbetaald dan kan je daar een beroep op doen omdat dit je recht is als werkende ik raad je aan contact op te nemen met een zorginstelling of het gratis overheids nummer te bellen hier heb je informatie over werk als jongeren: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/jongeren-en-werk
Succes het komt wel goed,
liefst boterbloem
Hey,
Kan je op een rustige manier het gesprek hierover aangaan?als je het zo zegt is het heel duidelijk wat jij wil en waarom. Probeer dat op een rustige manier uit te leggen. Als je rustig blijven tijdens het praten moeilijk vind kan je het ook opschrijven.
Met weigeren en ruzie maken schiet je uiteindelijk niks op. Het zorgt alleen maar voor heel veel irritaties.
Kus,

Reageer