Gescheiden ouder kletsen

  • 22 January 2022
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hey daar, mijn ouders zijn sinds november 2018 gescheiden. Dat is nu dus meer dan 3 jaar geleden. Toen was ik 10 en nu ben ik 13. 

Ik heb hier helaas nog steeds veel last van. Ik zou het fijn vinden om met mensen hierover te praten die in de dezelfde situatie zitten/hebben gezeten.

Ik sta altijd open voor vragen en zal eigenlijk alles wel beantwoorden, zolang het wel bij dit onderwerp hoort.

Groetjes Jonge-anooniem08


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey! Zelf had ik dit probleem ook helaas. Maar ik heb een supergoede plek voor je, namelijk villapinedo. Moet je je misschien is in gaan verdiepen? Het is een app en daar word je gekoppeld met iemand die ongeveer hetzelfde verhaal als jou heeft meegemaakt (iemand tussen de 18 en 25 vgm. ) Ik doe het nu al een jaar en het helpt me heel erg!

 

Hey,

Ik heb ook gescheiden ouders en ben er ook verdrietig en soms depressief van dus miss leuk om te chatten...

Reputatie 7
Badge +9

ik weet hoe het is ik heb een begeleider op school die me help als ik ergens mee zit misschien kan jij ook zorgen dat jij een begeleider krijgt

Reputatie 1
Badge

Ik heb het zelfde

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Wat goed dat jullie steun zoeken bij elkaar.  Een fijne plaats om jongeren te ontmoeten, die in dezelfde situatie zitten, is Villa Pinedo:

https://www.villapinedo.nl

Misschien  hebben jullie hier ook iets aan.  Groetjes, Mariska,

De Kindertelefoon 

Reageer