Vraag

Geloof?

  • 1 March 2018
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vader is orthodox en mij ma is moslim.(alhoewel ze zich niet echt zo gedraagt maar ja zoals ze zeggen "only God can judge me") en ik ja ik weet 't niet ik heb meer van het islamitische geloof gezien dus ik zij dat ik altijd moslim was aleen deze laatste paar jaar dat ik "moslim" ben en ook volwassener zie ik dat ik niks heb gedaan voor mij geloof en ik voel me niet echt als een gelovige ik geloof wel in God aleen ik wil niet echt moslim zijn maar al mijn vrienden zijn moslims hun doen ook niet alle dingen aleen zeggen dat ze moslim zijn we doen ook dingen die dan eigenlijk niet mogen net als roken en verkeringen enzo ik wil dit gewoon effe hier laten. Wat vinden jullie hier van??

2 reacties

Ik ben zelf ook moslim maar roken die ik niet aan want dat mag 100% niet en is sws gevaarlijk voor je lichaam.
Mezelf bevredigen doe ik ook steeds minder maar puur omdat het niks toevoegde aan je leven als je zegmaar eraan denkt moet je gwn iets anders gaan doen.
Als je gwn verdiept in de islam zie je het vanzelf wat voor mooi geloof 't is.
"Wat vinden jullie hier van??"
Ik hoop in ieder geval niet al te sterk over te komen.
In ieder geval:
Als je in iets wilt geloven , dan doe je dat maar op je eigen manier.
Waarom zou je regels volgen die anderen jou opleggen in plaats van jouw eigen ideeën erover toe te passen?

Reageer