Vraag

Gelogen tegen bestevriend

  • 8 April 2020
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een anoniem meisje en ik heb met spoed hulp nodig.

Ik heb gelogen tegen mijn allerbeste vriendin en het is geen klein leugen het begon zomer 2019

Ik heb met haar beste vriend genomen en toen het uit was...

ik heb gezegd dat ik een nieuwe  vriendje had en die mij ontmaagd heeft. 
Ik heb op instagram een nepaccount toen aangemaakt en hele gesprekken gefaked. Zelfs een tiktok naar d’r doorgestuurd over hem.  
 

ik wil dit zo gauw mogelijk vergeten, maar zij vergeet dit waarschijnlijk niet zomaar. Ze is mijn familie en beste vriendin. 
 

ik wil het haar echt niet zeggen, maar ik heb er nu zo’n spijt van. 
 

help!


3 reacties

Hoi,

 

Als het net uit is hoef je niet te vrezen dat ze je niet leuk meer gaat vinden. Als jij hem leuk vind is het toch goed? Ik heb zelf ook zo'n situatie gehad. In het begin had ze er een beetje moeilijk mee maar dan komt het heus goed!👍 Je moet gewoon positief denken! 

 

Groetjes

Cathie

Ik bedoel vanwege het feit dat ik tegen haar heb gelogen over dat ik een vriend heb die helemaal niet echt is.

Badge +1

Hoi,

 

Als het net uit is hoef je niet te vrezen dat ze je niet leuk meer gaat vinden. Als jij hem leuk vind is het toch goed? Ik heb zelf ook zo'n situatie gehad. In het begin had ze er een beetje moeilijk mee maar dan komt het heus goed!👍 Je moet gewoon positief denken! 

 

Groetjes

Cathie

Badge

heey, ik snap dat je hier echt heel erg mee zit, het klinkt misschien heel stom maar ik denk dat het voor jullie vriendschap beter is om het niet te vertellen, maar stop vooral met liegen!, wees over veel eerlijk en begin geen onnodige leugens, 

x

Reageer