Vraag

Geldproblemen

  • 15 February 2018
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ok,
Vandaag was ik dus in het ziekenhuis, en ik had honger dus mijn moeder en ik gingen wat halen, we kochten wat en Mn moeder ging pinnen en toen stond er opeens geen saldo.
Ik weet dat we niet rijk zijn, maar ook niet dat Mn moeder het zo slecht heeft.
Btw mijn ouders zijn gescheiden.
Mijn vader heeft het ook absoluut niet breed.
Maar ik weet het niet meer ik vind het zo vervelend voor ze, ik durf ze niks meer te vragen, want dan geef ik weer geld uit.
Maar ik weet gewoon niet hoe ik hiermee moet omgaan...

3 reacties

Misschien moet je er een keer met je moeder over praten hoe het gaat en hoe/of je haar er mee kan helpen?
Je moet er even met je moeder over praten want het kan ook zijn dat je moeder op een bepaalde rekening geen geld meer had en op andere rekeningen weer wel. Mocht je echt in geldproblemen zitten dan kun je aan haar vragen of je haar ergens mee kan helpen.
Hoi,

Je bent op een leeftijd waar je genoeg besef hebt van geld. Je weet wat het inhoud. Je hebt het recht om te weten hoe dat zo'n beetje in jouw gezin werkt.
Ik vind dat je best een keer met je moeder kunt praten over jullie situatie. Jij merkt de gevolgen, dus dan lijkt me dat je ook het probleem wilt kennen. Je kan je moeder steunen en wellicht helpen.

Ik zou dus een keertje met je moeder hierover praten.
Gr. Pin

Reageer