Hee,
Ik ben al zolang als ik weet geestelyk mishandeld door mijn "stiefmoeder".
Het begon allemaal nog vrij ongeschuldig om het zo maar te noemen met het net een beetje laten merken dat haar eigen kinderen beter waren.
Natuurlijk vind elke moeder haar kind de beste maar om het dan te laten merken tegenover een 3/4 jarig kind?
Later begon het erger worden ik ben namelyk mijm hele leven al een moeilyke eter en ik kreeg steeds rot opmerkingen hierover en dat er vanalles mankeerde aan de opvoeding van mijn moeder. Ook werd ik regelmatig minderwaardig aangeken tijdens het eten. Ook werd er een keer wat een "gezellig dagje weg" moest worden een stukje voedsel mijn mond in geduwd terwijl ik hem dicht had terwijl ik zei dat ik het niet lustte en al had geproefd. Hier was ik 5 jaar oud. Ook ben ik sinds die leeftijd tot het moment dat ik het contact met mijn vader verbrak regelmatigd de grond in getrapt met mijn uiterlyk. Later zorgde ik er hierdoor voor dat ik helemaal onder de makeup zat als ik daar heen ging. Ik probeerde zo mijn best te doen om geaccepteerd te worden maar niks werkte. De druppel voor mij was dat ik haar dochter 1 x verbeterde en finaal werd uitgescholden. Haar dochter zat my ook zo aan te kyken van wat gebeurt hier nou weer maar nee hoor toen k huilend zei dat k naar huis ging en naar boven liep kwam er nog n schepje bovenop.
Nou zijn er zoveel meer voorbeelden die ik kan opnoemen maar dan word het verhaal wel erg lang maar de conclusie van dit alles : de band met myn moeder is hierdoor zo verslechterd dat ik n maatschappelyk werker heb n psyvholoog en n psychiater die my alleen beschuldigen terwijl ik niet weet hoe k met de geestelyke mishandeling van de vriendin met mijn vader moet omgaan.
Heeft iemand tips of is er iemand die dit ook of iets soort gelijks meegemaakt heb?
Geestelyk mishandeld
A
A
Hebben zij ook naar jouw kant van het verhaal geluisterd?
Of waarom denk je dat je maatschappelijke werker en de psycholoog en psychiater alleen jou beschuldigen?
Of waarom denk je dat je maatschappelijke werker en de psycholoog en psychiater alleen jou beschuldigen?
A
Wat vervelend! Maar Kun je iets meer informatie geven?! En waarom geven ze jou de schuld? Hebben ze dat ook gezegd?
En alles wat jij hebt geschreven met de y is met de lange ij
Maatschappelijk geestelijk
Mij, kijken, moeilijke. Let daar een beetje op anders word dat later nog moeilijk om te verbeteren als het er zo in geramd zit
En alles wat jij hebt geschreven met de y is met de lange ij
Maatschappelijk geestelijk
Mij, kijken, moeilijke. Let daar een beetje op anders word dat later nog moeilijk om te verbeteren als het er zo in geramd zit
A
Ja ze hebben myn kant ook gehoort. En ze geven my de schuld omdat alles door iedereen word ontkent. En die y gebruik ik al n jaar of 5 maar bedankt voor de tip 🙂
A
Heyhey, ik heb ook heel veel problemen gehad met mijn stiefmoeder, er kwam een rechtzaak, bijzonder curator, enz. Ik weet dus ongeveer wat je bedoelt. Vooral dat je overal de schuld van krijgt, dat had ik ook. Kan je moeder je hier misschien in steunen?♡
xx me
xx me
A
Nee dat gaat ook niet want zij heb heel erg lopen stoken tussen mij en me moeder waardoor we geen goede band hebben.
A
Wow dat is gemeen........ is er een ander volwassen iemand die je kunt vertrouwen? des noods een oom ofzo?
A
Nee heb alleen me tante en oma nog die t volledig eens zijn met mn moeder.
A
heb je een vertrouwenspersoon op school???
A
of een mentor??
A
Vertrouwens persoon heb me naar die maatschappelyk werker doorgestuurd dus haar boeit t ook niets
A
owwwwwh..... mentor dan??? of een goede vriendin??
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.