geen zin in om me familie te zin

  • 8 July 2022
  • 0 reacties
  • 20 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik ge morgen naar een feestje want me oom was laatst jarig geweest en hij gaat het morgen vieren maar ik heb geen zin om me familie te zien want me ooms en tantes die gaan toch vooral met me oma praten het enige wat ze gaan vragen is hoe haat het op school en hoe gaat het met je broers en vader en dan moet ik wel zeggen het gaat goed terwijl het niet goed gaat want ik ga misschien over misschien niet en thuis is gewoon niet goed en me neefen en nichten die lijken gewoon perfect kinderen want ze halen goede cijfers 1 neef heeft een klas overgeslagen en zit nu op havo 1 nicht en 1 neef gaan volgend jaar ofzo naar havo/vwo en al me neefen en nichten doen niks ergs hebben ook  niks ergs gedaan in hun leven ik ben depressief weet het niet voor 100% zeker dat ik depressief ben maar denk het wel ik haal slechte cijfers op school heb weleens gespijbeld heb gevochten op school wil zelfmoord plegen ik wou bijna een mes meenemen naar school om zelfmoord te plegen maar heb het niet gedaan en ik wil tegen me neefen en nichten zeggen dat ik bi ben maar ik ben bang dat zij me niet gaan accepteren of dat ze het tegen hun ouders zeggen en hun ouders tegen me oma zeggen 


0 reacties

Geen reactie

Reageer