Beantwoord

gameverslaafd?

  • 23 February 2020
  • 5 reacties
  • 212 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Haii Hommel hier! ik hou van gamen, ik speel superveel starstable en als dat niet kan momio of moviestarplanet ofzo, laatst was ik nog om 12 uur aan het gamen (starstable) en mijn broer hoorde het getik van het toetsenbord en hij kwam mijn kamer binnen, ik was op heterdaad betrapt :( hij heeft het om me te pesten tegen mn vader verteld, hij kon erom lachen gelukkig, mr mn zus en broer pesten me erom en ik weet zeker dat als mn moeder het weet ik behoorlijk op mn kop krijg! En dat wil ik echt niet, ik heb een enorme knoop in mijn buik en ik hoop zo erg dat mijn broer en zus het niet vertellen ann mn moeder want dan schaam ik me zo en ik moet gewoon bijna huilen ofzo ik heb het super warm, jullie weten echt niet hoe mijn moeder is toen ze een keer ondekte dat ik om half 1 nog op whatsapp was geweest was ze super boos op me en lette ze er elke avond op dat ik mijn telefoon in de kast legde, ik werd de hele tijd in de gaten gehouden, het was echt vreselijk, hopelijk beseffen mijn broer en zus dat mijn vader een probleem krijgt met mijn moeder als ze het vertellen

 

Please help ik wil van de knoop in mijn buik af!..had ik nou maar nooit starstable opgestart..oh wat ben ik dom ik vind mezelf zo stom ik haat mezelf

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 February 2020, 10:11

Bekijk origineel

5 reacties

Hey Hommel

 

Wat jammer dat het betrapt zijn geweest je zo veel stress bezorgt. Niet fijn dat je een hevige reactie van je moeder vreest. 

 

Denk je dat je de vrees voor je moeders reactie durft te delen met je huisgenoten? Op deze manier zouden zij hier begrip voor kunnen opbrengen. Vermeld het Whatsapp incident gerust, zodat je een voorbeeld kan geven van hoe je moeder bij momenten kan reageren. 

 

Ten slotte druk ik je graag even op het hart dat je niet ‘dom’ bent, en dat er geen reden is om jezelf te haten. Het kan iedereen overkomen om de tijd uit het oog te verliezen. 

 

Gr. Kenshin

Hey Hommel

 

Wat jammer dat het betrapt zijn geweest je zo veel stress bezorgt. Niet fijn dat je een hevige reactie van je moeder vreest. 

 

Denk je dat je de vrees voor je moeders reactie durft te delen met je huisgenoten? Op deze manier zouden zij hier begrip voor kunnen opbrengen. Vermeld het Whatsapp incident gerust, zodat je een voorbeeld kan geven van hoe je moeder bij momenten kan reageren. 

 

Ten slotte druk ik je graag even op het hart dat je niet ‘dom’ bent, en dat er geen reden is om jezelf te haten. Het kan iedereen overkomen om de tijd uit het oog te verliezen. 

 

Gr. Kenshin

Met mijn broers en zussen delen? Mijn zus weet het nu ook al en ze zitten me er alleen maar mee te pesten :( gelukkig hebben ze nog niks tegen mijn moeder gezegd, ik probeer zo aardig mogelijk tegen ze te doen zodat ze geen opmerkingen maken, het werkt wel maar ik ben bang dat het opvalt, hopelijk vergeten ze het snel! 

Reputatie 5
Badge +5

Om heel eerlijk te zijn heeft je moeder wel gelijk. Ik heb nog nooit een game gespeeld en heb er ook geen interesse in

Denk je dat je vader voor je op zou kunnen komen? Hij zou ervoor kunnen zorgen dat het pesten ophoudt. 
 

Gr. Kenshin

Speel gewoon wat je zelf leuk vind ik speel meer simulatie en shooting etc. maar heb vroeger ook moviestarplanet gespeeld. ik kan wel begrijpen dat je het vervelend vind, maar ik vind het wel raar dat je moeder er zo boos op kan worden 

Reageer