ga naar Frankrijk... 2weken lang... ik hoop maar geen klote ruzies..


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik wilde alleen effe laten weten dat ik binnenkort jarig ben.

En ik ben helaas bang dat ik weet kloote ruzies ga krijgen zoals best veel jaren geleden... maar ik HAAAAAATTT echt om naar mijn nep auders te luistere. Van wat ik moet doen en bla bla bla bla meer s h i t zooi nog... 🙄😒😑

Ik sta niet daarop te wachten hoor.. anders ga ik net zo goed weg rennen hoor!.. 😑

Kan misschien iemand mij wat helpen erin dat het grotendeels niet fout gaat or erger????

Alvast bedankt dat jullie dit hebben gelezen.

Er mogen ook tips worden gegeven hoor. 🙂


Topic aangepast door De Kindertelefoon ter verduidelijking

116 reacties

hey

toen ik nog met mijn moeder op vakantie ging naar Frankrijk onliep ik ze grotendeels van de dag.
ik ging altijd naar het zwembad sochtens en savonds en in de middag uren bij de tent/hotelkamer dingen voor me zelf doen. zodat ik ze niet zag en hoefde ik alleen samen te eten.

misschien is dat een idee als er een zwembad in de buurt is


groetjes
bella
Ik slaap helaas in een sta caravan maar er is wel een zwembad vlakbij... maar dat niet met het eten gedoe weet ik niet hoe dat zal kunnen werken.

Er is geen tent/hotelkamer waar ik sta in Frankrijk.... En als dat wel er was... weet nog niet eens hoe ik daar in kan mag komen.. En ik kan TOTAAL geen Frans spreken... alleen hallo in het Frans.. veder niks
en sta carvan ja beter meestal heb je meerdere kamers 👍

tijdens het eten kan je muziek oortjes in doen aan 1 kant (onder je shirt door) zo dat het niet op valt en je de irritaties aan je ouders beter kan negeren.

groetjes
bella
Hoi, ik heb zonet een een kloote discussie dat die 2 oneens zijn met me en zeggen van hoe mensen over mij gaan denken als hun zeggen dat ik op straat loop met mijn kleding.. HUN ZEGGEN STEEDS DAT IK OOK IN AN DEERE WOORDEN DAT IK TE DIK BEN EN DIKKER BEN GEWORDEN MAAR DAT IK ZOJUIST EEN F**** KUT PROBLEEM DAT IK JUIST MEER ZOETE DINGEN EET.. niet als te zoete maar wel oke zoet... Maar dat maakt niks uit van dat ofzo.

HEEFT IEMAND EEN Ander IDEE dat ik hun kan ontlopen ofzo???? IK BEN PISSIG EN IK DOE ALTIJD PROBEREN HUN TE MISLOPEN DE REST VAN DE DAG OF 2DAGEN LANG MAAR HUN PROBEREN MIJ WEER NORMAAL TE MAKEN TERWIJL HUN ALTIJD ERMEE BEGINNEN!!! EN IK WIL LIEVER NAAR DE POLITIE KLACHTEN MELDEN DAT IK LIEVER IN EEN ANDERE EN BETERE GEZIN EFFE KAN WONEN MAAR ALS DAT GAAT GEBEUREN GAAN HUN MIJ WEER LOPEN AANSPREKEN DAT IK NIET MAG BLA BLA BLA BLA... EN IK KAN ER NU AL NIET TEGEN!!!! IK WORD GEK..
Ennnnnnnn Ik zit vast in Frankrijk voor 1week en 5dagen...... 😖☹☹☹😫😫😫
hey

ik denk dat de enigste op lossing is dat je gewoon dingen met menseb om je heen gaat doen en niet met je ouders.

veder kunnen wij denk ik er vrij weinig aan doen.

groetjes
bella
hey

ik denk dat de enigste op lossing is dat je gewoon dingen met menseb om je heen gaat doen en niet met je ouders.

veder kunnen wij denk ik er vrij weinig aan doen.

groetjes
bella

He, ik wil alleen zeggen dat er bijna niemand op mijn leeftijd enzo er zijn... en vooral zijn er bijna alleen maar Fransen... dat wilde ik nog zeggen
toen ik vroeger naar Frankrijk ging en ik wouw met Fransen communiceren deden we dat het met handen en voeten maar je kan ook nu Google translate gebruiken...
je kan altijd gewoon rondjes lopen over het terein... altijd leuk om mensjes te begluren 👀

veel succes en probeer een beetje te genieten.

groetjes
blue
Hoi

Je gaat voor een tijd op vakantie, en vraagt je af hoe je op een vredevolle manier met je reisgenoten om kan gaan. Er ontstaan vaak discussies, waardoor een erg scherpe sfeer heerst.

Als de spanning bij mij thuis te snijden is, begin ik over tv-programma's. Dan begin ik te vertellen over een film, documentaire, soap, etc. Als je het plot van een film bespreekt en je reisgenoten daarin meegaan, is er weinig ruimte tot discussie 🙂

Zoals Blue zei, kan je een rustig plekje uitzoeken, en daar wat rondkijken. Misschien ontmoet je een lotgenoot die ook even wat afstand nodig had van d'r reisgenoten.

Een zwembad, kinderboerderij, of stukje natuur zijn gezellige plekken om rond te hangen. Vul een rugzak met een flesje water, snacks, zonnecrème, een koptelefoon, een boek, etc. Daar kan je wel even mee door 🙂

Groetjes
Kenshin
Hoi

Je gaat voor een tijd op vakantie, en vraagt je af hoe je op een vredevolle manier met je reisgenoten om kan gaan. Er ontstaan vaak discussies, waardoor een erg scherpe sfeer heerst.

Als de spanning bij mij thuis te snijden is, begin ik over tv-programma's. Dan begin ik te vertellen over een film, documentaire, soap, etc. Als je het plot van een film bespreekt en je reisgenoten daarin meegaan, is er weinig ruimte tot discussie 🙂




Zoals Blue zei, kan je een rustig plekje uitzoeken, en daar wat rondkijken. Misschien ontmoet je een lotgenoot die ook even wat afstand nodig had van d'r reisgenoten.

Een zwembad, kinderboerderij, of stukje natuur zijn gezellige plekken om rond te hangen. Vul een rugzak met een flesje water, snacks, zonnecrème, een koptelefoon, een boek, etc. Daar kan je wel even mee door 🙂




Groetjes
Kenshin

he, ik kan helaas niet dat doen ergens weg gaan.. hun gaan dan mij toch achtervolgen EN HUN WETEN GEWOON NIET OM OP TE HOUDEN MET DAT... IK WORD GEWOON TE GEK ERVAN EN WIL LIEVER ERGENS ANDERS WONEN OFZO!!! MAAAAAR NEEEEE HUN WILLEEN PERSÉ MIJ NIET IN EN ANDER GEZIN EFFE WONEN EN MIJ BESPIEDEN NOG STEEDS!!!!😡😡😡😡😡😠😠😡😡😠😠😠😤😤😤😤😤😤🙅🏻‍♀️🙅🏻‍♀️🙅🏻‍♀️🙅🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️
Wat vervelend dat je achtervolgd wordt. Inderdaad niet fijn hoe je op die manier nauwelijks een momentje voor jezelf hebt. Denk je dat je ouders er minder een probleem van zouden maken, als je laat weten waar je zit? Dat je bijvoorbeeld meldt dat je enkele uurtjes aan het zwembad gaat zitten?

Gr. Kenshin
Heyo,

Ik ben nu voor 5 weken op vakantie in Kroatië samen met me opa en oma (ik spreek me oudera niet meer). Ik heb zeer wisselvallige emoties. En me opa en oma begrijpen dat niet altijd. Ook zei lopen me achteraan als ik zeg dat ik even alleen ergens naartoe wil gaan, of als ik vertel dat ik naar de zee ga. En na 10 min ofzo komen ze toch kijken, en me opa komt meestal mee zwemmen.

Ik denk dat je ouders gewoon bezorgd zijn of willen weten wat je gaat doen. Soms kan dat best irritant zijn, maar dan zou je kunnen zeggen dat je gaat douchen of naar de wc gaat. Dan kan je even rustig lopen ergens, ik bedoel ze lopen je toch niet achteraan als je naar de wc gaat?

Ik kan goed begrijpen dat je ouders je niet naar een ander gezin willen laten gaan, je bent hun kind. En ondanks dat je zelf iets hebt van ze mogen me niet, geven ze toch wel iets om jou.

De truc om geen ruzie te maken is gewoon om er niet aan te denken. Je niet bezig te houden met oh we gaan weer ruzie maken, of je überhaupt af te vragen wanneer komt de ruzie. Als je ouders of jij zelf een nare opmerking maakt, die beledigend of geïrriteerd kan zijn probeer dat dan te negeren, of zie het als een grapje.

See ya!
Spookyzx
Heyo,

Ik ben nu voor 5 weken op vakantie in Kroatië samen met me opa en oma (ik spreek me oudera niet meer). Ik heb zeer wisselvallige emoties. En me opa en oma begrijpen dat niet altijd. Ook zei lopen me achteraan als ik zeg dat ik even alleen ergens naartoe wil gaan, of als ik vertel dat ik naar de zee ga. En na 10 min ofzo komen ze toch kijken, en me opa komt meestal mee zwemmen.

Ik denk dat je ouders gewoon bezorgd zijn of willen weten wat je gaat doen. Soms kan dat best irritant zijn, maar dan zou je kunnen zeggen dat je gaat douchen of naar de wc gaat. Dan kan je even rustig lopen ergens, ik bedoel ze lopen je toch niet achteraan als je naar de wc gaat?

Ik kan goed begrijpen dat je ouders je niet naar een ander gezin willen laten gaan, je bent hun kind. En ondanks dat je zelf iets hebt van ze mogen me niet, geven ze toch wel iets om jou.

De truc om geen ruzie te maken is gewoon om er niet aan te denken. Je niet bezig te houden met oh we gaan weer ruzie maken, of je überhaupt af te vragen wanneer komt de ruzie. Als je ouders of jij zelf een nare opmerking maakt, die beledigend of geïrriteerd kan zijn probeer dat dan te negeren, of zie het als een grapje.

See ya!
Spookyzx

Natuurlijk NIET ACHTERVOLGEN NAAR DE WC🤣🤣😂😂🤣😂😂🤣🤣😂🤣🤣😂😂🤣🤣🤣😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 dan ga ik echt zo hard schreeuwen om hun weg te krijgen als hun dat gaan doen.. maar dat doen ze zeker vast niet.

Maar ik ben geadopteerd dus ik hun 100000000000000000000000% niet hun kind Lol😎🤣🤣😏😏

Maar IK HAAT HUN TOTAAL EN ZEGGEN CONTINU DAT DE POLITIE NOOIT NAAR EEN 17 OF 18JARIGE NIET EENS GELOOFT WAT HUN ZEGGEN!!!! JA KOM OP ZEG!!!! IK BEN NIET ZO DOM OM NEP BELETJES OF EXPRES OM NAAR DE POLITIE BUREAU TE GAAN EN GRAPPEN MAKEN ERVAN?!!??! IK KAN ER GEWOON NIET TEGEN!!!!!!!!!!!!!! IK WALG 65% OM HUN OMDAT HUN ECHT NIET TE DOEN ZIJN EN IK HAD GEWOON NIET MOGEN BESTAAN VOOR HUN😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😠😠😠😡😠😠😤😤😤😤😤😤 EN BEN ALLEEN MAAR MEER DEPRI DOOR HUN DUS IK STAP ERUIT MAAR VAN HUN!!!!!
Niet ok dat je ouders beweren dat de politie niet zou luisteren naar een adolescent. Uiteraard zouden kinderen, jongeren en adolescenten serieus genomen moeten worden door een agent. De politie is er voor ieders veiligheid.

Ondanks dat je geen DNA deelt met je ouders, hebben ze ervoor gekozen om jou onder hun zorg te nemen. Dit geeft hen niet het recht om je dingen wijs te maken zoals ze deden in verband met de politie, maar mijn punt is dat ze misschien wel meer om je geven dan ze laten uitschijnen.

Gaan er vaak negatieve of depri gedachten in je om?

Gr. Kenshin
Echt vaak jho... en ik verstop me erg verberg het En plak een nep lach en doe maar alles prima en goed is terwijl ik dat TOTAAL NIET BEN!!!!!!!!!


HET IS GEWOON TE ONEERLIJK!!!!!!!!!
HET IS TE VAAK DAT IK NOOIT SIRIEUS WORD GENEMOEM EN KRIJG VAAK soort hartaanvallen maar Laat het niet zien eens... OMDAT HUN MIJ NOOIT VERTROUWEN EN MIJ NOOIT SIRIEUS NEMEN EN DUS DAAROM HAAT IK HUN MEER EN MEER HAAT HUN COMPLEET EN KAN UIT HET LINT GAAN EN ZO HARD ALS IK MAAR KAN GAAN.. alleen als het echt niet te doen is dan.😑😐
Ik ben echt te ALLEEN en ben nutteloos en haat mensen vaak als hun tegen MIJ ZIJN!!!!
hey

ik zat in eens tedenken dat jongeren die in een pleeg gezin wonnen een soort voogd hebben die kijken of het gezin wel bij het kind past... heb jij ook zo iets?

dan zou je die gene als je in nl bent kunnen contacteren. over het vijt dat het niet lekker gaat thuis en anders als je een keer de rust kan vinden met veilig thuis bellen die kunnen samen met jou kijken hoe het beter kan.

groetjes
blue
gwn schijt der aan hebben
gwn schijt der aan hebben
SIRIEUS...... ik ben echt geen iemand die TEGEN DE REGELS OFZO ERIN GAAT?!?! EN BEN NIET GEK GEWORDEN😡😠🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
gwn schijt der aan hebben
SIRIEUS...... ik ben echt geen persoon die TEGEN DE REGELS tegenin gaat... zo ben ik niet 😑
oeps ik lees nu de gemiste reacties.

als mensen jou dna niet hebben kunnen ze echt wel familie zijn hoor!

mijn moeder is geadopteerd door mijn opa en oma. en ja ze zijn gewoon familie! mijn ouders hadden ook bijna iemand geadopteerd tot ze perongelijk van mij zwanger werden.

je kan echt om niet dna mensen geven.

mijn zus en oudste broer hebben ook mijn dna niet en ik zie ze voor de volle 100% als me broer en zus.

alle ouders geven om hun kinderen zelfs als ze die mishandelen. zij denken dat dat de goede op voeding is. en blijven toch van ze houden.

was de band vroeger beter tussen jou en je adoptie (klinkt beter dan nep) ouders?
ik denk namelijk dat jij op dit moment gewoon met je eigen in de knup zit en graag wilt weten waarvan dat komt of je dat toevallig van je biologische ouders hebt.
klopt dit?

ik zeg ook altijd in mijn toppic dat ik mijn moeder en stief pa haat en zij mij. maar ik weet dat zij diep van binnen van mij houden en ik hou ook van hun. maar op het moment gewoon minder...

groetjes
blue
Voogd..??!??!?! Is dat een spelfout ofzo??? En ik ben helaas door de kloote Chinese regering laten kiezen....😑😒
oeps ik lees nu de gemiste reacties.

als mensen jou dna niet hebben kunnen ze echt wel familie zijn hoor!

mijn moeder is geadopteerd door mijn opa en oma. en ja ze zijn gewoon familie! mijn ouders hadden ook bijna iemand geadopteerd tot ze perongelijk van mij zwanger werden.

je kan echt om niet dna mensen geven.

mijn zus en oudste broer hebben ook mijn dna niet en ik zie ze voor de volle 100% als me broer en zus.

alle ouders geven om hun kinderen zelfs als ze die mishandelen. zij denken dat dat de goede op voeding is. en blijven toch van ze houden.

was de band vroeger beter tussen jou en je adoptie (klinkt beter dan nep) ouders?
ik denk namelijk dat jij op dit moment gewoon met je eigen in de knup zit en graag wilt weten waarvan dat komt of je dat toevallig van je biologische ouders hebt.
klopt dit?

ik zeg ook altijd in mijn toppic dat ik mijn moeder en stief pa haat en zij mij. maar ik weet dat zij diep van binnen van mij houden en ik hou ook van hun. maar op het moment gewoon minder...

groetjes
blue

Dat mishandelen l lijkt echt geen goed idee... Dan zal je net zo goed geen auder zijn als je dat doet... En dat mag niet eens!! IK BEN 100% Chinees.. Dus noooooooowaaayyyy ik ben Nederlands.. ik spreek alleen Nederlands... dat ik alles
Dat je geadopteerd werd, betekent niet dat je je roots achter je hoeft te laten. Je mag trots zijn op je afkomst.

Ik herinner me dat xLotx in een ander topic van je de chat van a-Buddy vernoemde. Denk je dat je gedurende de vakantie een momentje zal vinden om een chatgesprek te openen? Wie weet kan een lotgenoot je allerlei nuttige info bieden.

Ook als je uit een ander land geadopteerd werd, zou je in het land waar je geadopteerd werd, bij een organisatie terecht moeten kunnen. Denk je dat je dat aan je ouders zou kunnen vragen?

Gr. Kenshin
Dat je geadopteerd werd, betekent niet dat je je roots achter je hoeft te laten. Je mag trots zijn op je afkomst.

Ik herinner me dat xLotx in een ander topic van je de chat van a-Buddy vernoemde. Denk je dat je gedurende de vakantie een momentje zal vinden om een chatgesprek te openen? Wie weet kan een lotgenoot je allerlei nuttige info bieden.

Ook als je uit een ander land geadopteerd werd, zou je in het land waar je geadopteerd werd, bij een organisatie terecht moeten kunnen. Denk je dat je dat aan je ouders zou kunnen vragen?

Gr. Kenshin

ik denk dat hun dat mij ECHT NIET laten toestaan EN ZE GAAN VRAGEN WAAROM EN DAT HAAT IK!!!!!!!!!!!! IK BEN NIET DOM OM HET TOCH TE ZEGGEN!!!! WANT HUN HEBBEN ALLES VERPEST DUS IK ZEG NIKS EROVER!!😠😏
ik zeg ook niet dat je perse Nederlands bent als je in Nederland woont of wel...?

misschien kwam ik vervelend over.
maar dat was vooral de bedoeling niet!
ik bedoelde het alleen goed.

hebben jou adoptie ouders ook iets van dat je je echte ouders ooit zou kunnen ontmoeten?
als je bijvoorbeeld dat adoptiehuis (ben de naam kwijt) kunnen contacteren dat je op zoek bent naar je ouders. meestal hebben zij gegevens.
sorry dat ik dit al schrijf voor dat ik weet of je dat wilt.

ik weet dat mijn moeder door een bepaalde site haar biologische moeder, zus en broer heeft ontmoet

nog maals ik bedoel het alleen goed...

groetjes
blue

Reageer