foto's van penis en onderbroek van mijn vader

  • 26 January 2014
  • 21 reacties
  • 8317 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey allemaal,
dit weekend was ik bij mijn vader( mijn ouders zijn gescheiden)
en de vriendin van mijn vader was er ook.
ze heeft altijd haar tablet bij haar en daar mag ik vaak op spelen.
dat deed ik deze keer ook en ik dacht even kijken of ze foto's op haar tablet heeft
dus ik kijken zie ik opeens een paarse onderbroek!
ik drukte daar dus op en zie allemaal plaatjes van die paarse onderbroek en kom er dus achter dat het mijn vader is!
later zie ik ook foto's van zijn blote kont.
ik drukte er perongeluk op en schrolde naar de volgende.
daar zie ik dus een foto van de penis van mijn vader helemaal stijf en met sperma erop!
en het was niet een foto het waren er een hele hoop.
ik moet nu telkens als ik mijn vader en zijn vriendin zie aan die foto's denken.
hebben julie ook weleens zoiets meegemaakt?
en hoe kan ik het vergeten?

X ...iemandje

21 reacties

Veel mensen hebben zoiets meegemaakt, maar ik zeg altijd. Probeer er tenminste niet aan te denken maar ook, Iedereen heeft seks en jou vader met zijn vrienden ook.. het is echt niet raar. wel jammer dat je die fotos zag maar dat is nou eenmaal zo. SUCCES!
haha je vader en zijn vriendin zijn ook mensen en hebben ook behoeftes alleen niet zo slim om op de tablet te zetten. maar probeer het te vergeten en denk aan leuke dingen
Probeer aan leuke dingen te denken.
En hun doen okk hun ding. Maar het gaat erook om dat get verdervtwee lieve mensen zijn
hallo met vraagmaar?

ik denk dat je beter met je moeder kan praten.
dat helpt my vaak ook.

gr my
nee doe maar niet als je het aan je ouders verteld word het vet ongemakkelijk voor hun en voor jou ook probeer het te vergeten
je kunt het vergeten... maar je kunt natuurlijk ook gwn aan je vader vragen waarom hij naakt fotos op de tabled heeft? of vraag gewoon beetje suptiel met sarcasme datie beter er geen fotos van ka maken waar andere mensen ze kunnen zien?
haha nee lijkt me niet zo slim kan wel maar hrt zou vet ongemakkelijk zijn voor jullie beide en zo vergeet je het juist niet maar maak je het alleen maar erger
miss wel, maar t lucht je wel op 😉 er komen wel vaker ongemakkelijke situaties voor in je leven, da is bij iedereen
klopt maar als je dat soort situaties kan vermeiden is het meestal wel de beste oplossing ik weet dat de confrontatie aan gaan meestal de beste oplossing is maar hierbij los je weinig op en de band tussen jou en je vader word er niet echt beter op
nu ben ik stil.... ja maarja je kunt niet alles vermeiden en sommige dingen zijn gwn zo :(  en idd this goed op een confrontatie aan te gaan, maar dit ver slechterd die band ook omdat hij/zij afkeerd van die vader omdat ie dit weet dus dat maakte het al niet sterker.
daarom en je hoeft nietvstil te zijn hoor maar het is dan denk ik beter dat ze met iemand anders praat dan haar vader met een goede vriendin bijv die ze vertrouwt of hier op de kindertelefoon 🙂
dit maakt die band ook niet echt sterk omdat hij van zn vader af gaat omdat hij die fotos heeft gezien? dusja das net zo erg
daarom moet ze het juist niet doen 🙂
oke jij je zin 😃
haha ahwww 🙂
Ik kreeg de oude telefoon van mn vader, en zag dat ook.. Ik zelf heb toen de hele telefoon gereset en alles verwijdert. Iedereen heeft dit wel. Ik heb het zelfs van de vriend van mn moeder gezien... Je overleefd het wel!
Hee,
Wat vervelend zeg!
Maar ja hoe verheet je het? Ik denk dat jee het nooit helemaal zal vergeten, sorry. Maar ik zou er als ik jou was met je moeder over gaan praten. Dat lucht vast wel op., even erovet kunnen praten. Dan kun je met haar praten, het verwerken en tja misschien dan nog met haar aan je veder ofzo vertellen :)

Succes x Luna
This heel normaal dat je vader en zijn vriendin vrijen. 
Wel niet zo fijn dat jij dat meegekregen hebt.

Ik zag laatst ook sperma in het bed van mijn broertje en ook in het bed van mijn ouders liggen.
Als je het te moeilijk vind om ze normaal met ze hierover te praten kan je ook een brief hierover schrijven en dit onder hun kussen doen.

Niet erg toch kan gebeuren

 

Hallo Alex1968 :)

Waarom reageer je eigenlijk zo laat op dit topic? De laatste post was alweer 4 jaar geleden en het account van de TS is verwijderd.

-Dr8gon99

Reageer