Dronken vader van vriendin betrapt ons met sex

  • 7 August 2017
  • 5 reacties
  • 4918 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zal effe vertellen hoe het zit.. mijn vriendinnetje komt uit een asobuurt. Sorry is niet beledigend maar ze werken niet en vangen bijstand. Haar vader is vaak bezopen en moeder verslaafd aan wiet. Dus niet iets om trots te zijn mijn toekomstige schoonouders. Mijn vriendinnetje slaapt meestal in het weekend bij mij hebben een riante bungalow. Alleen dit weekend niet daar mijn pa de slaapkamer van mij aan het behangen is en ik krijg een nieuwe vloer gelegd. Dus dacht ik nou ja dan slaap ik een keer bij haar. Een uurtje geleden wou ik sex met mijn vriendinnetje van 15 jaar. Dus we waren naakt aan het vrijen in bed. Weet niet of we teveel lawaai maakten met gekreun de bed piept en kraakt erg veel. Dus die
ouwe van haar kwam geërgerd stomdronken binnen . Maakte die een rare opmerking van ik dacht dat jullie op het bed aan het springen waren. Ik was dus naakt met een stijve. Werd ie woedend waarom ik geen condoom om mijn lul had. Hij was doordat ie bezopen was vergeten dat ze aan de pil is. Hij ging over de rooie met als je haar zwanger raakt breek ik al je botten. En toen schopte hij tegen mijn zak. En kneep ie net zolang keihard mijn zaadballen dat ik sterretjes zag. Ik was aan het janken op de grond kwam haar moeder tussen beide. Schreeuwde ze tegen haar man je hebt alweer te veel liters bier naar binnen gewerkt. Jouw dochter slikt de pil sul.
Hij liep zonder wat te zeggen de kamer uit. Haat moeder was wel bezorgd hoe het met me was ondanks dat ze stoned altijd was.
Ik voel me wel mishandeld nu en hij had effe een gezien dat we sex hadden en zo. Ik lag dus boven haar en zij op de rug. Weet niet of ik moet schamen nu. Pff wat moet ik nu ...

5 reacties

Hey Xander,

Dat is best wel heftig! Als ik jou was zou ik voorlopig even daar niet meer komen...
Je zou wel naar de politie kunnen gezien het wel aanranding is, maar dat moet je zelf weten.

Ik wens je veel succes.
weirdwolves
Hey meid fijn jouw reactie erop weirdwolves.
Ik vind het erg voor mijn vriendinnetje van 15 jaar ze heeft daar het niet erg leuk. Ze is ook graag bij onze mooie grote bungalow. Ik wil niet opscheppen maar mijn ouders zijn miljonairs en Bnn'ers. Als we sex hebben dan is het altijd op mijn mooie tweepersoons waterbed. Is meer comfortabel en privacy om het dan chillen bij mij thuis te gaan neuken.
Maar haar vader is een dronken gek en jaloers. Hij weet dat ik uit een rijk milieu komt. Denkt dat hij me niet moet of zo. Ik denk dat hij nog wel wist op dat moment dat mijn vriendin zijn dochter de pil slikt. Ik denk dat hij me bewust wou aftuigen. Hij vind dat ik niet bij haar past haar moeder wel. Ze zegt vaak Xander komt uit een goed gezin. Hoop dat jullie gelukkig trouwen en een baby krijgen. En dan begint ze te huilen heel zielig zo ongelukkig die vrouw.
Hij trapte me gelukkig met zijn blote voet tegen mijn zaakje onder en niet met een harde schoen. Maar het erge vond ik toen hij met zijn vuist in mijn buik keihard sloeg. Ik was effe onverwacht uitgeschakeld. En hij ging met zijn vingers aan mijn balzak mijn testikels gericht zoeken. En hij kneep steeds harder dat ik het uit schreeuwde van pijn. En die grijns op zijn face met zijn message condoom omdoen dit is een lesje voor jou. Ik ben wel naar een huisarts gegaan want ik had vocht of zo daardoor in mijn balzak. Heeft ie een koude gel drukverband mijn zaakje erin gewikkeld Hij had ook mijn penis gecheckt. Die goeie man vroeg hoe dat gekomen nu is. Ik loog dat ik gevallen ben van de fiets en tegen een hoge steen langs de weg erop viel. Hij had een verwijskaart geschreven voor de uroloog. Om zeker te zijn voor geen schade aan mijn balzak een scan foto maken. Daarna was het advies om mijn sperma te controleren. Moet ik dus in een kamertje gaan aftrekken en dan erna afgeven het potje witte kwak aan de laboratorium. Maar beter zo ja weet ik dat ik zeker een baby kan maken in de toekomst.
Weet niet met de politie dan is zij en haar moeder ook niet mee geholpen. Ik blijf daar liever weg als hij dronken is.
Vervelend heb je er nog last van
Badge
Wat een idioot zeg, haal je vriendin daar weg want die ouders zijn totaal geflipt
Ken dat ik bentransseksueel en heb een tijdje een vriendin dat onze buurmeisje is ze is net als ik stapel verliefd op mij. Ik heb mijn been gebroken dus vroeg ik thuis als mijn liefje mocht blijven slapen toen op een moment mijn liefje haar uitkleden en bij mij in bed kroop ik dus een stijve en zij oh la la zal ik dat verwennen. Ze begon oraal tot ik een condoom omdeed kwam mama binnen van Taylor verdomme hou u uh verdomme ze was niet kwaad omdat ik een condoom omhad en zei ik heb niets gezien toch die schaamte

Reageer