douchen met de deur los

  • 6 September 2021
  • 15 reacties
  • 545 Bekeken

Badge +1

Hallo allemaal...ik vind het spannend om met de deur los te douchen zodat als iemand boven komt mij kan zien. Ik merk nu wel dat sinds ik dat doe , mijn moeder regelmatig boven is om zich om te kleden of iets dergelijks en zie ik haar kijken ...ik vind dit heel spannend


15 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Je hebt je bericht getagged met masturberen en tips … kun je iets meer vertellen over waar je tips mee zoekt?

 

Dan kan je de deur toch gewoon op slot doen? Als dat geen optie is, kan je wel het aangeven bij je ouders/moeder. Ik vermoed dat ze er dan rekening mee houden en niet meer binnenkomen als ze de douche horen. Succes! :)

Reputatie 6
Badge +7

Volgens mij ziet ze het juist niet als probleem, ze doet de deur expres los.

Oh ik zie het inderdaad, even verkeerd gelezen (met het vooroordeel dat het weer een topic was over het gebrek aan privacy). Het zou fijn zijn als de TS haar vraag even wat kan verduidelijken. :)

Badge +1

ik heb inmiddels gemerkt dat mama expres aanwezig is, en heb gezien dat ze kijkt

ik heb inmiddels gemerkt dat mama expres aanwezig is, en heb gezien dat ze kijkt

Is dat vanuit jouw perspectief dan positief of negatief?

Reputatie 6
Badge +7

ik heb inmiddels gemerkt dat mama expres aanwezig is, en heb gezien dat ze kijkt


Hoe weet je dat ze expres aanwezig is?

 

Badge +1

Omdat ze meer dan vroeger boven is, rommelen in de slaapkamer "omkleden" enzo meer.. dan de douche inlopen om de kleren in de wasmand te doen enzo

Reputatie 2
Badge +1

Mag ik vragen hoe oud je bent meisje?

Badge +1

14

Zoals de mensen hierboven ook al zeiden, kan je je vraag verduidelijken? Wat wij nu weten is dat je met de deur open douchet. Doe je dat zodat je moeder je ziet? Dan maakt het namelijk (lijkt mij) ook niet uit dat je moeder expres naar boven komt en alles

Badge +1

Ja ik vind t spannend ja...mijn idee was alleen zijn er meer die dat vinden. Of ben ik de enige freak... Ben er wel aan gewend dat ik dat ben

Reputatie 6
Badge +7

Je bent normaal!

Een paar dingen die echt normaal zijn:

  • Jezelf bloot laten zien is een beetje taboe en niet normaal en daarom spannend.
  • spannende dingen zijn spannend!
  • Wat opwindend is en spannend ligt heel dicht bij elkaar

Waarom denk je dat mensen blootfoto’s naar elkaar sturen? Omdat het spannend is!  Dat gebeurt heel veel, en het is niet zo heel anders.  In plaats van een telefoonscherm, gebruik jij een douchedeur.  Je bent dus in groot gezelschap.

Hoe oud ben je?   Doe je dit regelmatig of heel af en toe?  Zou je het ook doen bij andere mensen dan je moeder?

 

 

Badge +1

Ik ben 14 bij a 15. Ik ben niet anders gewend dan dat.

Alleen sinds kort vind ik t spannend..ik doe t bij niemand anders.

Waarschijnlijk zijn er echt veel meer mensen die dit doen. Ik zelf niet maar ja. Andere mensen denk ik wel 

Reageer