Vraag

De vriend van mn moeder

  • 28 January 2018
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn moeder heeft sinds de scheiding van mn ouders al een paar 'vriendjes' gehad maar die zijn allemaal niet goed afgelopen(stalken, geweld etc.). Ze heeft nu ook al een tijdje weer een nieuwe vriend maar ik wil het helemaal niet meer. Ik wil heel erg graag dat ze gelukkig is en dat ze niet voor altijd alleen blijft enzo maar ik zit nu zelf ook in een moeilijke tijd met hoe ik me voel en daaf weet zij vanaf. Mijn vraag is dus of ik heel erg egoïstisch ben als ik bijna niks met hem (haar vriend) te maken wil hebben?

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Tuurlijk niet. Je zegt dat je al in een moeilijke tijd zit. Blijf dan bij jezelf. Jij staat altijd op nummer 1... Hoe eigendunk dat ook is. Als jij je gelukkig en goed voelt kan je andere gelukkig maken en goed laten voelen. Ik zal pas interesses tonen als het serieus is tussen je moeder en hem.

Blijf bij jezelf he!
Dar is dus het punt.. het is volgensmij redelijk serieus. Ze heeft t al een tijd heel rustig aan gedaan vanwegen haar verleden hierin maar nu wil ze hem ook iets meer in ons leven brengen.
Reputatie 3
Badge +4
Dan moet je het laatste zinnetje weghalen 🙂

Reageer