Vraag

Dagboek voor jongens

  • 2 December 2020
  • 18 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat vinden jullie van een dagboek voor jongens?

 

 

 


18 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Yo

ja prima, kan gewoon. Kan gwn heel fijn zijn, en is leuk om later terug te lezen.

Hi

Ik vind een dagboek voor jongens niet vreemd of gek. Waarom iedereen denkt dat dagboeken echt iets is voor meisjes vind ik dan wel apart. Ikzelf heb een soort dagboek. Ik schrijf er niets in want ik wil niet dat andere zo gemakkelijk mijn gedachten kunnen lezen. Ik heb een soort teken schrift. Want ik teken best graag en als er iets is gebeurd wat ik wil onthouden dan maak ik er een tekening van. Als me zusje het dan pakt hoef ik ook niet bang te zijn dat ze mijn gedachten leest, want het zijn allemaal random tekeningen.  De ene ziet random tekeningen maar ik zie er mijn gevoelens in. 

Maak jij gebruik van een dagboek/ schrift?

​​​​​​​-Storyteller

 

Kan gewoon. Het kan je best goed helpen namelijk.

Een dagboek is niet specifiek voor jongens, meisjes of iedereen daartussen in. Het is voor iedereen. Het kan je helpen. Dus als je dat graag wilt bijhouden, vooral doen! 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@StoryTeller Ik gebruik gewoon een schrift 

Hallo Smartthing :)

Ik maak er op dit moment ook eentje, in het teken van de Covid-19 pandemie. Ik vind het fijn om er wat neer te zetten om later terug te blikken (en ik kan tenminste klagen over het feit dat anderen zich niet aan de 1.5m afstand houden...). De lockdownproblemen, en de aanloop naar de derde golf (hopelijk dat niettt)

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +3

die zijn er ook. er zijn ook dagboeken die voor jongens en meisje zijn zoals het klets dagboek die te koop zijn.  

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben een jongen en ik heb zelf ook een dagboek 

 

Reputatie 7
Badge +5

Je kunt ook een dagboek met een code/slot kopen zodat niemand het kan lezen

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb er ook 1 doe ik al sinds mijn 8e.  Ik schrijf of teken er in en soms plak ik er een boomblaadje ofzo in als herinnering.  Of laat een vriend(in) iets op een blaadje zetten en lijm dat er in. Ik vind het heel leuk om dingen te beschrijven en later terug te lezen. Lijkt me ook leuk als ik ouder ben  om dan te lezen.  Dus ik vind het natuurlijk ook niet raar ;) 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +15

Ik zeg, PRIMA! Voor * zoël jongens als meisjes


groetjes.  
Mij_Niet_Gezien 

*spreek je uit als zooel 

Hi. Ik vind dat heel lief en leuk. Zeker zoals Julian beschrijft. Je zet je gevoelens en je belevenissen er in met dingen erbij die daaraan herinneren.  Je kunt er later weer in terug kijken en zien wat je allemaal hebt beleefd. Dat is voor jongens toch hetzelfde als voor iedereen?  Gewoon super leuk en niet raar.

Sjammetje xxxxx

Reputatie 3
Badge

Heyy,

 

Ik denk niet dat je raar bent. Ik denk, dat het stoer is, en dat het fijn kan zijn, om er een te hebben. Kijk, sommige dingen, zijn fijner, als je die niet met de hele buitenwereld deelt. Hier heb je natuurlijk Het kindertelefoon Forum voor, maar t’ kan ook heel fijn zijn, om t’ op te schrijven. Ik denk juist, dat het een teken kan zijn, van zelfliefde. En, als je houdt van jezelf, kun je ook veel makkelijker van een ander houden.

 

Succes!🙂

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan mijn eerdere reactie nog steeds onderschrijven 🙂 en ik ben het ook eens met @Snoepbanaantje .  Ik schrijf er ook nog bijna elke avond kort ff wat in. Is ook leuk voor later! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

Hey,

Dat kan toch gewoon kunnen? Als je er prettig bij voelt dan is het toch helemaal goed!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +6

Ik zou het g'woon doen, is leuk om later terug te lezen. Als je er voor schaamt kun je het verstopt houden, maar je mag zelf kiezen!

Ik hoop dat je hier wat aan heb, 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +9

Ik vind het wel leuk dat jongens ook een dagboek hebben 

Reputatie 7
Badge +17

Niks mis met jongens die een dagboek bijhouden. Ik heb het zelf wel eens geprobeerd maar had niet echt de motivatie om dagelijks iets op te schrijven. En dan ben je weer een week verder zonder dat je iets hebt opgeschreven. Toen ben ik er maar mee gestopt. 😄

Reageer