Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Buikpijn en gevoelig

Tags:

Svg Auteur
Net nieuw
Reacties: 0

13 november 2017, 08:09

Hallo ik ben Silke ik ben 13 jaar ik heb super vaak bijna ALTIJD dus super harde of gewoon buikpijn maar de dokter vindt niks die zegt als dat van de stres is en ik denk van niet laar het kan wel zijn behalve nu heb ik ben ben ik thuis maar dan geloven die mij nooit als ik echt pijn heb nog vele harder als anders de pijn dan zeg ik nu doet mijn buik veel te hard pijn 1 keer kon ik bijna niet gaan van de pijn 😭 En nu heb ik hoofdpijn buikpijn draaierig maar help mij alsjeblieft en nog iets mijn ouders maken soms ruzie ga nog een paar maanden na denken voor te scheiden maar school vindt ik nu erger en die school vindt ik niet zo tof nu wilt mijn mama of papa niet meer bellen voor naar een andere school te gaan omdat ik niet ben gegaan maar ik heb echt pijn hopelijk hebben jullie het een beetje begrepen ik ben heeeeeel gevoelig HELP mij alsjeblieft

Reacties (1)

• Evatjexxx
    Net nieuw
    Reacties: 6

15 november 2017, 00:48

Eyy slike

Heb je nog andere klachten na hoofdpijn en buikpijn. en waar zit die buikpijn dan precies in je onderbuik?. Ben je al is ongesteld geworden misschien kan het daar door komen. Hoor het snel van je xx evatjee

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided