Vraag

broer maakt fotos

  • 26 February 2020
  • 4 reacties
  • 484 Bekeken

Badge

Asjeblieft help me ik weet niet wat ik moet doen ik ben is sjok 

Dit is al vaker gebeurt ik zit bijv op de bad kamer en we hebben daar een open raam boven de deur naast de badkamer onder de hoek zit de kamer van mijn broer die heeft ook zo’n raam boven de deur er is al vaker gebeurt dat ik de telefoon van mij broer een foto zie maken als ik op de douche zit meestal zit ik dan op de wc maar net gebeurde het weer voor de 3de X ik weet niet wat ik moet doen ik zit hier vol met tranen ik voel me niet meer veilig ook hoor ik hem afluisteren bij me deur ik ben bang dat hij door mijn sleutel gat kijkt als ik dit  hem hoor doen doe ik expres de deur open ok hem te laten schrikken en te laten weten dat ik weet wat hij doet en dat ik niet bang ben voor hem maar alsnog met die foto’s weer ik geen raad wat moet ik doen!!?  Help me please


4 reacties

Hoi

 

Wat naar dat je broer je zou bespieden. Niet ok van hem. Denk je dat je hem hiermee durft te confronteren? Dat kan je in een gesprek doen, of via een berichtje. Vermeld er gerust bij dat je, als hij hier niet mee ophoudt, je jullie ouders in zal lichten. Moest je je erg onveilig voelen, kan het inlichten van je ouders ook nu; meteen. Je hebt namelijk volste recht op privacy. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 5
Badge +5

Wat een lange zin??! Maar het is idd vervelend wat je broer doet. Kun je geen handdoek over dat raam leggen? En een propje papier of wc papier in het sleutelgat doen? Vertel aan je ouders wat je broer doet bij het eten ofzo, gegarandeerd dat hij het niet meer doet 

Oh wow, da's echt niet tof van je broer!
kun je 't niet tegen je ouders zeggen of zo? hij mag je echt niet zo bespioneren.

Hoi

 

Wat naar dat je broer je zou bespieden. Niet ok van hem. Denk je dat je hem hiermee durft te confronteren? Dat kan je in een gesprek doen, of via een berichtje. Vermeld er gerust bij dat je, als hij hier niet mee ophoudt, je jullie ouders in zal lichten. Moest je je erg onveilig voelen, kan het inlichten van je ouders ook nu; meteen. Je hebt namelijk volste recht op privacy. 

 

Gr. Kenshin

whoah man ik heb je nu al wat keren op dit forum gezien, kmoet ff zeggen dat je echt goed meedenkt  met mensen. topper

Reageer