Broer doet mij pijn

• 15 april 2016
  • 4 reacties
  • 398 Bekeken

Ik heb al eerder geschreven over mijn broer maar het wordt er niet beter op.
Hij grijpt me in de nek en knijpt er heel hard in. Smijt me op de grond schopt en slaat me trekt aan mijn armen.
En zoals altijd ik doe alles fout en hij NIKS ik heb pijn aan mijn armen en benen en nek. Maar mijn ouders willen niet luisteren.

4 reacties

hoi,
wat jou broer doet kan echt niet!!
als jou ouders niet willen luisteren zal je toch echt beter een ander in vertrouwen kunnen nemen..
misschien je mentor of een docent op school waarbij je je veilig voelt of een vertrouwenspersoon?
het zou echt beter zijn om hier met iemand over te praten... misschien kan je ook bellen met de kindertelefoon.

-mij-
Hey!

Jeetje wat een heftige situatie!!
Het is belangrijk dat jij er iets mee gaat doen.. want alleen JIJ kan dat.
Wat Roos_ hierboven ook al zei; kan je niet bellen met de kindertelefoon? Of desnoods chatten?
Het is wel belangrijk dat er iemand naar je gaat luisteren. Misschien kun je samen met een vriend(in) naar iemand op school gaan, dat jij het verteld, maar je misschien wel wat meer op je gemak voelt en/of gesteund voelt door die vriend(in)?

Succes!
Badge +2
Wat n rot broer. Kun je niet bij familie of vrienden terecht. Een weekje weg als t erg wordt. Dit vind ik namelijk niet kunnen. Mijn broertje zou direct een tik krijgen. Maar die is ook jonger...
Hey
Wat jou broer kan en mag niet. Als je ouders niet luisteren Vind dan een vertrouwenspersoon. Misschien een vriendin of een docent. Maar het kan ook je buurvrouw zijn. Maar alsjeblieft zoek help. Praat erover met mensen. En wat betreft je broer. Waarschijnlijk ligt het niet aan jou maar aan hem. Dat hij zijn woede afreageerde op jou

XXXX Anoxniempje

Reageer