Vraag

blauwe plekken verbergen?

  • 2 February 2019
  • 22 reacties
  • 651 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Mijn broer was thuis. En mijn ouders niet. Dus dan is het niet fijn thuis... Ik ging om 11 uur vanochtend ontbijten. Ik ging gwn aan de keuken taffel zitten en onbijten vrij normaal toch. Mijn broer zette toevallig toen een film aan. Na 15 minuten was ik klaar met ontbijten dacht ik naar boven te gaan. Gaat hij schreeuwen dat ik niet zomaar mag weg gaan als ik samen met hem een film kijk. En toen stond hij op en stompte hij me en pakte me aan me arm dat ik weer moest gaan zitten. Ik had er geen zin in dus ik rukte me los en hij trapte me tegen me knie. Waardoor ik maar mee werkte. Op de helft van die rot film ging hij naar de wc dus ik dacht ik ga naar boven. Nee hoor hij komt te voorschein en trapt en slaat me nog een keer. En ik ging zeggen dat ik boven naar de wc moest. Ik ben toen naar boven ge gaan en heb toen ff een serie op gezet. Maar ik had doorst dus ik ging naar beneden en ging hij me weer slaan tegen me armen. Ik nu 2 blauwe armen heb. Toen ben ik zonder drinken naar boven gerend en heb ik uit verdriet/woede op mijn allerhartst tegen een muur geslagen waar door mijn hand blauw is.

Hoe verberg je een blauwe hand?
Hoe verberg je blauwe armen en benen als je gym hebt. Of een vaak waar je een bedrijfs tshirt aan moet dus dat mensen kort je blauwe armen kan zien

Je hoeft er niet op te reageren.
En ik ga ook niet veilig thuis contacteren want hij woond niet thuis dus dat gaat niet helpen. Ik ga dit zeker niet met mijn ouders of iemand van school vertellen. Dan krijg ik alleen maar meer problemen.

Het is niet dat dit me dwars zit. Het is meer dat ik dit heb getypt van wegen ik die blauwe plekken wil verbergen.

Groetjes
bella

22 reacties

Hey wat vervelend allemaal,
nou ten eerste probeer hoe dan ook lange mouwen aan te doen. En ook lange broek. Veder is de tip peachy/rode lipstick op de blauwe plek doen, dan concealer, foundation en desnoods weer concealer en foundation op doen.

Ook is het handig om een paar logiese smoesen te verzinnen. Je moet ze alleen niet vergeten en niet vergeten tegen wie je wat zegt.
Hoi

Als je de blauwe plekken liever verborgen houdt, kan je, zoals AnoniempjeeS zei, lange mouwen dragen. Je kan eventueel een wit shirt met lange mouwen onder je bedrijfsshirt aantrekken. Ik vermoed dat dat aanvaard wordt, zeker in de winter.

Zou je deze pagina van Veilig Thuis eens willen doorlezen? Het is geen verplichting om ze te contacteren, maar het lijkt me goed om te weten welke mogelijkheden je hebt. Je zou anoniem contact op kunnen nemen met een hulpverlener, en luisteren naar de tips die ze voor je hebben.

Groetjes
Kenshin
Hoi AnoniempjeeS

nou ten eerste probeer hoe dan ook lange mouwen aan te doen. En ook lange broek.

Ja dat ga ik zeker doen...

Veder is de tip peachy/rode lipstick op de blauwe plek doen, dan concealer, foundation en desnoods weer concealer en foundation op doen.

Ik heb geen make-up. En de namen die je zegt ken ik niet. Ik ben niet echt een meisje die makeup zou op doen...

Ook is het handig om een paar logiese smoesen te verzinnen. Je moet ze alleen niet vergeten en niet vergeten tegen wie je wat zegt.

Ik zeg meestal dat ik gwn klunzig was... maar als je dat elke keer gebruikt geloven ze je echt niet meer.

Hoi kenshin

Als je de blauwe plekken liever verborgen houdt, kan je, zoals AnoniempjeeS zei, lange mouwen dragen. Je kan eventueel een wit shirt met lange mouwen onder je bedrijfsshirt aantrekken. Ik vermoed dat dat aanvaard wordt, zeker in de winter.

Ik ga dat maar doen.

Zou je deze pagina van Veilig Thuis eens willen doorlezen? Het is geen verplichting om ze te contacteren, maar het lijkt me goed om te weten welke mogelijkheden je hebt. Je zou anoniem contact op kunnen nemen met een hulpverlener, en luisteren naar de tips die ze voor je hebben.

Die site heeft het vooral over dat ik er met iemand over moet praten. Maar dat is echt wat ik niet wil. Mijn ouders vinden dat ik me zelf dingen aan doe om te laten lijken dat me broer dat doe. En mensen buiten mijn familie die kunnen er toch niks aan doen. Het gebeurt alleen als mijn ouders niet thuis zijn...

Ik zou er officieel iets aan mogen doen omdat hij 'meerder jarig' is. Hij is 18 maar in zijn hoofd is hij 6. Dus dat kan niet. Je kan niet met een 6 jarige in gesprek gaan. Dit vind ik dan.

Groetjes
Bella
Wat naar dat je ouders beweren dat je jezelf die verwondingen aandoet. Ook als hij meerderjarig is, mag je broer je geen pijn doen.

Mensen buiten je familie zouden je kunnen helpen. Zou je eens willen proberen om contact op te nemen met de KinderTelefoon? Er hangen geen verplichtingen aan vast, en je kan het gesprek beëindigen wanneer jij dat wilt.

Groetjes
Kenshin
Hoi

Wat naar dat je ouders beweren dat je jezelf die verwondingen aandoet. Ook als hij meerderjarig is, mag je broer je geen pijn doen.

Dat weet ik maar hij is 6 in zijn hoofd. En een zes jarige kan je niet uit leggen dat slaan en schoppen niet mag. Als je het al jaren doet.

Mensen buiten je familie zouden je kunnen helpen. Zou je eens willen proberen om contact op te nemen met de KinderTelefoon?

Ik ga het misschien vanavond doen. Nu vieren we een verjaardag dus kan ik dat zwz niet doen...

Er hangen geen verplichtingen aan vast, en je kan het gesprek beëindigen wanneer jij dat wilt.

Dat weet ik, maar de laatste 2x ben ik door kt weg gestuurt dus wil ik niet dat het nog een keer gebeurt.

Groetjes
Bella
Zoek maar een passend moment uit voor een gesprek. Heb je een vermoeden waarom je de vorige keer bij de KinderTelefoon bent weggestuurd?

Groetjes
Kenshin
Hoi

Ze hadden me weg gestuurd op omdat het een te moeilijk onderwerp was. Dit is een ander onderwerp dus misschien willen ze hier wel over chatten...

Groetjes
Bella
Je zou kunnen vertellen waar je het graag over zou hebben, en als de KinderTelefoon vermoedt dat ze je daarmee zullen kunnen helpen, vermoed ik dat ze dat graag zullen doen. Als je te horen krijgt dat je beter geholpen zou kunnen worden door een andere hulporganisatie, vermoed ik dat ze je dat zullen laten weten.

Groetjes
Kenshin
Hoi

Dit keer konden/wouden ze me weer echt helpen. Dus dat gesprek was weer fijn. Door dit gesprek weet ik ook weer dat ik met hun kan chatten als ik het nodig heb.

Groetjes
Bella
Fijn dat dit chatgesprek een positieve ervaring was 🙂 Ik ben blij dat je vertrouwen in de KinderTelefoon hersteld is.

Groetjes
Kenshin
Hey,

Wat erg, dat je broer dit bij je doet! Je kunt mischien beter iets anders verzinnen, om je woede en verdriet kwijt te raken. Wat doe je graag? Eigenlijk mischandelt je broer je.. Het beste is dat je hulp gaat zoeken.. Of kun je er met je ouders over praten?

Hoe verberg je een blauwe hand?

Als het niet een te grote blauwe plek is op je hand kun je er mischien een plijster over plakken..
Ja, dat is mischien nu te laat maar voor een volgende keer mischien of je zegt dat je je gestoten hebt.

Hoe verberg je blauwe armen en benen als je gym hebt. Of een vaak waar je een bedrijfs tshirt aan moet dus dat mensen kort je blauwe armen kan zien

Je kunt mischien voor die ene keer een lang shirt aandoen en als ze vragen zeggen dat het koud is.

En ik ga ook niet veilig thuis contacteren want hij woond niet thuis dus dat gaat niet helpen. Ik ga dit zeker niet met mijn ouders of iemand van school vertellen. Dan krijg ik alleen maar meer problemen.

Je wil het dus niet aan iemand van school of je ouders vertellen. Maar ze kunnen je wek helpen!

Fijn dat je een goed gesprek met de kindertelefoon had.

Hoe is het nu thuis, en met je broer?
hoi

Wat erg, dat je broer dit bij je doet! Je kunt mischien beter iets anders verzinnen, om je woede en verdriet kwijt te raken. Wat doe je graag?

netflixen en pokemon go. maar ja daar kan je geen emotie in kwijt. dus dan woord het op kroppen.

Eigenlijk mischandelt je broer je.. Het beste is dat je hulp gaat zoeken.. Of kun je er met je ouders over praten?

ik weet dat hij me mishandelt. maar het is gewoon hoe het is.
mijn ouders worden gemanipuleerd door hem. waardoor ze mij niet geloven

Hoe verberg je een blauwe hand?
Als het niet een te grote blauwe plek is op je hand kun je er mischien een plijster over plakken..
Ja, dat is mischien nu te laat maar voor een volgende keer mischien of je zegt dat je je gestoten hebt.

het is idd een beetje laat maar dat maakt niks uit voor de volgende keer is het handig ja.
Hoe verberg je blauwe armen en benen als je gym hebt. Of een vaak waar je een bedrijfs tshirt aan moet dus dat mensen kort je blauwe armen kan zien
Je kunt mischien voor die ene keer een lang shirt aandoen en als ze vragen zeggen dat het koud is.

het is hun toen niet op gevallen gelukkig. en bij gym had ik een vest aan. maar ik heb nu geen gym meer dus dat probleem kan nu ff niet meer voor komen.

En ik ga ook niet veilig thuis contacteren want hij woond niet thuis dus dat gaat niet helpen. Ik ga dit zeker niet met mijn ouders of iemand van school vertellen. Dan krijg ik alleen maar meer problemen.
Je wil het dus niet aan iemand van school of je ouders vertellen. Maar ze kunnen je wek helpen!

ze kunnen me niet helpen...

Hoe is het nu thuis, en met je broer?

als hij thuis is slecht. dit is na anderhalve week de eerste dag dat hij er niet is. maar morgen komt ie weer.

groetjes
bella
Hii,

Wat erg, dat je broer dit bij je doet! Je kunt mischien beter iets anders verzinnen, om je woede en verdriet kwijt te raken. Wat doe je graag?
netflixen en pokemon go. maar ja daar kan je geen emotie in kwijt. dus dan woord het op kroppen.

Als het niet gaat dan kun je dat misschien doen. DAn kun je je gedachtes mischien even verzetten.

Eigenlijk mischandelt je broer je.. Het beste is dat je hulp gaat zoeken.. Of kun je er met je ouders over praten?
ik weet dat hij me mishandelt. maar het is gewoon hoe het is.
mijn ouders worden gemanipuleerd door hem. waardoor ze mij niet geloven

Maar hoe het is is het niet goed.
Wat doet hij dan met je ouders?

het is hun toen niet op gevallen gelukkig. en bij gym had ik een vest aan. maar ik heb nu geen gym meer dus dat probleem kan nu ff niet meer voor komen.

O ja..

En ik ga ook niet veilig thuis contacteren want hij woond niet thuis dus dat gaat niet helpen. Ik ga dit zeker niet met mijn ouders of iemand van school vertellen. Dan krijg ik alleen maar meer problemen.
Je wil het dus niet aan iemand van school of je ouders vertellen. Maar ze kunnen je wek helpen!
ze kunnen me niet helpen...

Waarom niet?

Hoe is het nu thuis, en met je broer?
als hij thuis is slecht. dit is na anderhalve week de eerste dag dat hij er niet is. maar morgen komt ie weer.

Succes. Ik duim voor je dat alles goed komt.

Groetjes,
Lise
hoi

netflixen en pokemon go. maar ja daar kan je geen emotie in kwijt. dus dan woord het op kroppen.
Als het niet gaat dan kun je dat misschien doen. DAn kun je je gedachtes mischien even verzetten.

dat doe ik ook wel. maar daar raar ik mijn emoitie niet in kwijt.

Wat doet hij dan met je ouders?

dat weet ik niet precies. zij geloven hem of zo ik weet het niet...

En ik ga ook niet veilig thuis contacteren want hij woond niet thuis dus dat gaat niet helpen. Ik ga dit zeker niet met mijn ouders of iemand van school vertellen. Dan krijg ik alleen maar meer problemen.
Je wil het dus niet aan iemand van school of je ouders vertellen. Maar ze kunnen je wek helpen!
ze kunnen me niet helpen...
Waarom niet?

omdat ze het toch op 1 of andere manier uit moeten zoeken of het waar is en dan krijg je het gedoe dat ze het aan me broer vragen en doe verdraaid het dan.

Hoe is het nu thuis, en met je broer?
als hij thuis is slecht. dit is na anderhalve week de eerste dag dat hij er niet is. maar morgen komt ie weer.
Succes. Ik duim voor je dat alles goed komt.

ik zit op me kamer tv (netflix) te kijken. dus komt goed.

groetjes
bella
Hii,

netflixen en pokemon go. maar ja daar kan je geen emotie in kwijt. dus dan woord het op kroppen.
Als het niet gaat dan kun je dat misschien doen. DAn kun je je gedachtes mischien even verzetten.
dat doe ik ook wel. maar daar raar ik mijn emoitie niet in kwijt.

Jammer. Heb je een boekje waarin je alles op kan schrijfen? Mischien kan dat je helpen.

Wat doet hij dan met je ouders?
dat weet ik niet precies. zij geloven hem of zo ik weet het niet...

O, en dat van dat hij met je mes tegen je keel aanzat, geloofden ze dat wel?

En ik ga ook niet veilig thuis contacteren want hij woond niet thuis dus dat gaat niet helpen. Ik ga dit zeker niet met mijn ouders of iemand van school vertellen. Dan krijg ik alleen maar meer problemen.
Je wil het dus niet aan iemand van school of je ouders vertellen. Maar ze kunnen je wek helpen!
ze kunnen me niet helpen...
Waarom niet?
omdat ze het toch op 1 of andere manier uit moeten zoeken of het waar is en dan krijg je het gedoe dat ze het aan me broer vragen en doe verdraaid het dan.

Maar het is ook een kans dat ze jou wel geloven.

Hoe is het nu thuis, en met je broer?
als hij thuis is slecht. dit is na anderhalve week de eerste dag dat hij er niet is. maar morgen komt ie weer.
Succes. Ik duim voor je dat alles goed komt.
ik zit op me kamer tv (netflix) te kijken. dus komt goed.

Gelukkig! Is hij er alleen vandaag?
Hoi

dat doe ik ook wel. maar daar raar ik mijn emoitie niet in kwijt.
Jammer. Heb je een boekje waarin je alles op kan schrijfen? Mischien kan dat je helpen.

Ja die heb ik. Maar tot nu toe komen er soort 3d letter er op te staan van 1 woord. Meestal wel een ander woord. Maar dan wel over de hele pagina. Dus het help nog niet echt haha. Als ik probeer te schrijven blijft ie leeg.

Wat doet hij dan met je ouders?
dat weet ik niet precies. zij geloven hem of zo ik weet het niet...
O, en dat van dat hij met je mes tegen je keel aanzat, geloofden ze dat wel?

Nee. Ze hebben het niet gezien alle keren niet. Dus dan geloven ze het niet.

Alleen 1 hulpverlener van toen geloofde me. Maar die is weg gegaan na dat me broer uit huis was.

omdat ze het toch op 1 of andere manier uit moeten zoeken of het waar is en dan krijg je het gedoe dat ze het aan me broer vragen en doe verdraaid het dan.
Maar het is ook een kans dat ze jou wel geloven.

Ik denk dat die kans heel klein is.

Hoe is het nu thuis, en met je broer?
als hij thuis is slecht. dit is na anderhalve week de eerste dag dat hij er niet is. maar morgen komt ie weer.
Succes. Ik duim voor je dat alles goed komt.
ik zit op me kamer tv (netflix) te kijken. dus komt goed.
Gelukkig! Is hij er alleen vandaag?

Geen idee. Dat is altijd een verrassing.

Groetjes
Bella
Heey,

dat doe ik ook wel. maar daar raar ik mijn emoitie niet in kwijt.
Jammer. Heb je een boekje waarin je alles op kan schrijfen? Mischien kan dat je helpen.
Ja die heb ik. Maar tot nu toe komen er soort 3d letter er op te staan van 1 woord. Meestal wel een ander woord. Maar dan wel over de hele pagina. Dus het help nog niet echt haha. Als ik probeer te schrijven blijft ie leeg.

O, handig. Maar anders kun je het altijd proberen!

Wat doet hij dan met je ouders?
dat weet ik niet precies. zij geloven hem of zo ik weet het niet...
O, en dat van dat hij met je mes tegen je keel aanzat, geloofden ze dat wel?
Nee. Ze hebben het niet gezien alle keren niet. Dus dan geloven ze het niet.

Alleen 1 hulpverlener van toen geloofde me. Maar die is weg gegaan na dat me broer uit huis was.

Jammer, heb je een nummer of mailadress van die hulpverlener?

omdat ze het toch op 1 of andere manier uit moeten zoeken of het waar is en dan krijg je het gedoe dat ze het aan me broer vragen en doe verdraaid het dan.
Maar het is ook een kans dat ze jou wel geloven.
Ik denk dat die kans heel klein is.

Dan moet je zeggen van zet me maar aan een leugendectector dan zul je zien dat alles waar is.

Hoe is het nu thuis, en met je broer?
als hij thuis is slecht. dit is na anderhalve week de eerste dag dat hij er niet is. maar morgen komt ie weer.
Succes. Ik duim voor je dat alles goed komt.
ik zit op me kamer tv (netflix) te kijken. dus komt goed.
Gelukkig! Is hij er alleen vandaag?
Geen idee. Dat is altijd een verrassing.

En, hoe is het gegaan? Is hij er nog? Maar mag hij dan wel thuis komen als hij uit huis gezet is?

Liefs,
Lise
Hoi

Ja die heb ik. Maar tot nu toe komen er soort 3d letter er op te staan van 1 woord. Meestal wel een ander woord. Maar dan wel over de hele pagina. Dus het help nog niet echt haha. Als ik probeer te schrijven blijft ie leeg.
O, handig. Maar anders kun je het altijd proberen!

Ik probeer het wel. Maar heb hem zo goed verstopt dat ik hem niet meer kan vinden 😂

Wat doet hij dan met je ouders?
dat weet ik niet precies. zij geloven hem of zo ik weet het niet...
O, en dat van dat hij met je mes tegen je keel aanzat, geloofden ze dat wel?
Nee. Ze hebben het niet gezien alle keren niet. Dus dan geloven ze het niet.

Alleen 1 hulpverlener van toen geloofde me. Maar die is weg gegaan na dat me broer uit huis was.
Jammer, heb je een nummer of mailadress van die hulpverlener?

Nee mocht niet. Want we zijn over gestapt naar een ander bedrijf voor hulp thuis.

omdat ze het toch op 1 of andere manier uit moeten zoeken of het waar is en dan krijg je het gedoe dat ze het aan me broer vragen en doe verdraaid het dan.
Maar het is ook een kans dat ze jou wel geloven.
Ik denk dat die kans heel klein is.
Dan moet je zeggen van zet me maar aan een leugendectector dan zul je zien dat alles waar is.

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.

En, hoe is het gegaan?

Goed... soort van dan. Hij is alleen gaan schelden.
Is hij er nog?

Nee hij was er gister niet.
Maar mag hij dan wel thuis komen als hij uit huis gezet is?

Ja omdat hij 18 is mag hij zelf bepalen wat ie doet, jammer genoeg.

Groetjes
Bella
Hii,

Ja die heb ik. Maar tot nu toe komen er soort 3d letter er op te staan van 1 woord. Meestal wel een ander woord. Maar dan wel over de hele pagina. Dus het help nog niet echt haha. Als ik probeer te schrijven blijft ie leeg.
O, handig. Maar anders kun je het altijd proberen!
Ik probeer het wel. Maar heb hem zo goed verstopt dat ik hem niet meer kan vinden 😂

O hahah, handig.

Wat doet hij dan met je ouders?
dat weet ik niet precies. zij geloven hem of zo ik weet het niet...
O, en dat van dat hij met je mes tegen je keel aanzat, geloofden ze dat wel?
Nee. Ze hebben het niet gezien alle keren niet. Dus dan geloven ze het niet.

Alleen 1 hulpverlener van toen geloofde me. Maar die is weg gegaan na dat me broer uit huis was.
Jammer, heb je een nummer of mailadress van die hulpverlener?
Nee mocht niet. Want we zijn over gestapt naar een ander bedrijf voor hulp thuis.

O jammer. Waarom overgestapt?

omdat ze het toch op 1 of andere manier uit moeten zoeken of het waar is en dan krijg je het gedoe dat ze het aan me broer vragen en doe verdraaid het dan.
Maar het is ook een kans dat ze jou wel geloven.
Ik denk dat die kans heel klein is.
Dan moet je zeggen van zet me maar aan een leugendectector dan zul je zien dat alles waar is.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.

Nee amar het val te proberen. Ik wou dat ik je kan helpen.

En, hoe is het gegaan?
Goed... soort van dan. Hij is alleen gaan schelden.

Waar scheld hij dan op? Gelukkig heeft hij je geen pijn gedaan op je lichaam. Maar doet het je pijn als hij loopt te schelden?

Is hij er nog?
Nee hij was er gister niet.

Gelukkig.

Maar mag hij dan wel thuis komen als hij uit huis gezet is?
Ja omdat hij 18 is mag hij zelf bepalen wat ie doet, jammer genoeg.

Jammer..

Kun je anders niet met de kindertelefoon of schichting chris of... gaan praten over wat je kunt doen. Mischien kunnen zij je beter helpen.

Groetjes,
lise
hoi

Ik probeer het wel. Maar heb hem zo goed verstopt dat ik hem niet meer kan vinden 😂
O hahah, handig.

anders had ik hem denk ik gister helemaal vol gekladerd.

Nee mocht niet. Want we zijn over gestapt naar een ander bedrijf voor hulp thuis.
O jammer. Waarom overgestapt?

omdat zij het niet wouden hebben dat ik ook uit huis geplaatst zou worden.

En, hoe is het gegaan?
Goed... soort van dan. Hij is alleen gaan schelden.
Waar scheld hij dan op? Gelukkig heeft hij je geen pijn gedaan op je lichaam. Maar doet het je pijn als hij loopt te schelden?

hij doet mij meer pijn met schelden dan met slaan. slaan doet bij mij gelukkig geen pijn.

Is hij er nog?
Nee hij was er gister niet.
Gelukkig.

was hij er gister maar niet

Kun je anders niet met de kindertelefoon of schichting chris of... gaan praten over wat je kunt doen. Mischien kunnen zij je beter helpen.

ze kunnen niet helpen. ik ga morgen naar een docent en die zij laatst als jij graag een keer tegen iemand wilt schelden over je thuis situatie kom dan naar me toe en dan gaan we naar buiten en dan mag je er alles uit gooien naar mij wat je maar kwijt wil. dus dat ga ik denk ik morgen ff doen, hij geeft mij morgen toch de hele dag les.

groetjes
bella
Hii,

Ik probeer het wel. Maar heb hem zo goed verstopt dat ik hem niet meer kan vinden 😂
O hahah, handig.
anders had ik hem denk ik gister helemaal vol gekladerd.

Wat is er gister gebeurt?
Heb je geen ander boekje?

Nee mocht niet. Want we zijn over gestapt naar een ander bedrijf voor hulp thuis.
O jammer. Waarom overgestapt?
omdat zij het niet wouden hebben dat ik ook uit huis geplaatst zou worden.

Ooo, en nu met iets anders kan het wel?

En, hoe is het gegaan?
Goed... soort van dan. Hij is alleen gaan schelden.
Waar scheld hij dan op? Gelukkig heeft hij je geen pijn gedaan op je lichaam. Maar doet het je pijn als hij loopt te schelden?
hij doet mij meer pijn met schelden dan met slaan. slaan doet bij mij gelukkig geen pijn.

Wat voor soort woorden gebruikt hij? Gelukkig, maar het is nog steeds best slecht.

Is hij er nog?
Nee hij was er gister niet.
Gelukkig.
was hij er gister maar niet

Huh... Je zei net toch dat hij er gister niet was?
Wat is er gister gebeurt dan?

Kun je anders niet met de kindertelefoon of schichting chris of... gaan praten over wat je kunt doen. Mischien kunnen zij je beter helpen.
ze kunnen niet helpen. ik ga morgen naar een docent en die zij laatst als jij graag een keer tegen iemand wilt schelden over je thuis situatie kom dan naar me toe en dan gaan we naar buiten en dan mag je er alles uit gooien naar mij wat je maar kwijt wil. dus dat ga ik denk ik morgen ff doen, hij geeft mij morgen toch de hele dag les.

Ik hoop dat het je helpt. Vertel je morgen hoe het is gegaan?

Groetjes,
Lise
Hoi

Ik probeer het wel. Maar heb hem zo goed verstopt dat ik hem niet meer kan vinden 😂
O hahah, handig.
anders had ik hem denk ik gister helemaal vol gekladerd.
Wat is er gister gebeurt?
Heb je geen ander boekje?

Best wel veel. Ja 1tje waar een slot op zit. Maar ben de sleutel kwijt oeps

Nee mocht niet. Want we zijn over gestapt naar een ander bedrijf voor hulp thuis.
O jammer. Waarom overgestapt?
omdat zij het niet wouden hebben dat ik ook uit huis geplaatst zou worden.
Ooo, en nu met iets anders kan het wel?

Nee deze is hulp verlener is er letterlijk voor de comunicatie tussen mij en me ouders en tussen mij en me broer

En, hoe is het gegaan?
Goed... soort van dan. Hij is alleen gaan schelden.
Waar scheld hij dan op? Gelukkig heeft hij je geen pijn gedaan op je lichaam. Maar doet het je pijn als hij loopt te schelden?
hij doet mij meer pijn met schelden dan met slaan. slaan doet bij mij gelukkig geen pijn.
Wat voor soort woorden gebruikt hij? Gelukkig, maar het is nog steeds best slecht.

Ja het zijn meer kwetsende zinnen die echt puur mijn groodste onzeker heden worden benadrukt.

Huh... Je zei net toch dat hij er gister niet was?
Wat is er gister gebeurt dan?

Die ene reactie was van woensdag en die daarna van vandaag. Dus dat was een andere gister haha
Kun je anders niet met de kindertelefoon of schichting chris of... gaan praten over wat je kunt doen. Mischien kunnen zij je beter helpen.
ze kunnen niet helpen. ik ga morgen naar een docent en die zij laatst als jij graag een keer tegen iemand wilt schelden over je thuis situatie kom dan naar me toe en dan gaan we naar buiten en dan mag je er alles uit gooien naar mij wat je maar kwijt wil. dus dat ga ik denk ik morgen ff doen, hij geeft mij morgen toch de hele dag les
Ik hoop dat het je helpt. Vertel je morgen hoe het is gegaan?

Ja hoor. Hopen dat hij daarvoor tijd kan en wilt nemen.

Groetjes
Bella

Reageer