Vraag

ben mijn leven zat

  • 1 September 2021
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Bericht aangepast door De Kindertelefoon.

Hoi ik ben een meisje van 14 en ik mijn leven echt zat, laat me het even uitleggen

Mijn ouders houden meer van me Broer dan van mij, volgensmij haten ze zelfs mij en nu denk je van misschien nee dat is niet ouders houden van all hun kinderen evenveel maar is dus niet zo.

Bijv van wat er net gebeurde me moeder deed de was van me broer en ik moet die kleding zeg maar ophangen zodat ze drogen enzo en me moeder wou ze kleding gaan strijken enzo alleen me broer komt opeens en aan zijn kleding zitten en zegt opeens van me kleding stinkt helemaal en gaat schreeuwen van jij hebt me kleding laten stinken je hebt ze verkeerd gewassen(wat echt dom is want hoe kan je wasmachine je kleding verkeerd wassen, of dat ik die kleding expres last stinken is echt dom maar oke) en hij gaat zo van schreeuwen naar mij enzo en ik praat gwn terug enzo nou ja praten met iets harde toon maar hij schreeuwt gewoon van (deel van tekst verwijderd door De Kindertelefoon)
JE HEBT MIJN KLEDING LATEN STINKEN (deel van tekst verwijderd door De Kindertelefoon). En ik kan er niet tegen dat hij me hoer noemt en ik zeg schreeuwend (deel van tekst verwijderd door De Kindertelefoon) Oh en weetje wat me moeder zegt zo van praat normaal met je broer en ze word helemaal BOOS op mij maar echt zo boos op mij???!!! En dan komt me vader schreeuwend uit zijn kamer en dan gaat ie schreeuwen tegen mij van NIET SCHREEUWEN HET IS AVOND PRAAT NORMAAL dit dat enzo en ik zeg tegen hem ja hij noemt mij (deel van tekst verwijderd door De Kindertelefoon) moet ik dat pikken ik heb niks gedaan hij zegt dat ik zijn kleding expres heb laten stinken is toch dom? en mijn vader word helemaal boos op mij omdat ik terug praat. Ik ga je eerlijk zeggen ik ben soms gewoon zo bang van zijn gezicht iedereen zou echt bang zijn hij werd zo boos wauw ik kon er echt van huilen en ik huil niet zo veel. Enige wat mijn vader zegt tegen mijn broer is: niet zulke dingen tegen je zusje zeggen. Wauw alleen dit he (mijn broer noemt me zo vaak hoer dit dat en mijn ouders worden nooit boos op hem maar als ik terug uitscheld dan worden me ouders zo boos) en ik zeg tegen me vader van wauw alleen dit ik heb hem geen eens uitgescheld (deel van tekst verwijderd door De Kindertelefoon) en ik doe niks ja en dan mijn vader werd zo boos wejow hij heeft echt agressiefe problemen ofzo en toen zei die van NIET TEGEN ME TERUG PRATEN NIET SCHREEUWEN en ik zeg jij bent de gene die hier super hard schreeuwt. En hij zegt van JIJ IRRITANT KIND STOPT MET TERUG PRATEN en toen wou hij me bijna slaan ik wou verder praten maar ik was echt bang dat me vader ze zou slaan. Me vader heeft me zo vaak geslagen laatste niet meer alleen het rare is dat hij me broer nog nooit in zijn hele leven heeft geslagen. Missvhien doen me ouders zo omdat ik een meisje ben en dan ik soort van slaaf ben ofzo? En dat mijn broer hun enige kind is ofzo? En toen liep me vader boos naar zijn kamer en mijn moeder zegt schreeuwend tegen mij van HET IS KLAAR JA en ik zeg ik heb niks gedaan en toen wou ze mij ook bijna slaan. Toen ging ik naar mijn kamer en begon te huilen en ben dit nu huilend aan het typen . 
ik ben mijn leven echt zat (soms denk ik wel eens aan zelfmoord maar heb nooit geprobeerd) ik snap echt niet waarom me ouders zo doen ik heb ooit geprobeerd met netjes met hun te praten alleen toen begonnen ze mij te slaan enzo en me telefoon afpakken dus ik kan niet praten. Maar ik ben het echt zat! Uhg gewoon zat. Ik haat mijn leven en wil gewoon dood. 
alsjeblieft iemand die weet wat ik moet doen help mij alsjeblieft. Ik heb niemand om mee te praten ook niet school dus dat kan niet oké 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hoi,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, Esther van De Kindertelefoon

Reageer