Ben jij ook christelijk?

  • 29 August 2014
  • 23 reacties
  • 954 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
😕ben ik de enige die christelijk is?

Dit topic is gesloten

23 reacties

Nee hoor, ik ben ook christelijk 😉 Welke stroming binnen het christendom heb je? Ik ben rooms-katholiek 🙂 Waarom denk je dat je de enige bent die christelijk is?
Hoihoi,
Je bent niet de enige! Ik ben ook christelijk. En er zullen vast nog meer mensen op dit forum christelijk zijn!
Xx
De helft van de inwoners van de wereld zijn christelijk hoor dus maak je geen zorgen dat je de enigste bent.
Maar wat moet deze topic in de Relatie Afdeling?
Ik ben ook christenlijk 😉
Oké ukben gewoon christelijk..
De helft van de inwoners van de wereld zijn christelijk hoor dus maak je geen zorgen dat je de enigste bent.
Maar wat moet deze topic in de Relatie Afdeling?


relatie heeft veel lezers..
Helaas niet 😕
De helft van de inwoners van de wereld zijn christelijk hoor dus maak je geen zorgen dat je de enigste bent.
Maar wat moet deze topic in de Relatie Afdeling?


relatie heeft veel lezers..


Dat is geen reden om het in deze Afdeling te plaatsen.
Plaats je vraag volgende keer gewoon waar ie hoord.
Badge +2
Hoi Anoniem1975,

Dit topic stond niet onder de juiste categorie en daarom hebben we hem verplaatst naar 'Thuis en Familie', om zo de vindbaarheid van het topic en de overzichtelijkheid van het forum te verhogen.
Veel plezier op het forum!

Groeten Floor
De Kindertelefoon
Ik ben ook christelijk:)
Je bent iig niet de enigste
Reputatie 2
Badge +17
Mijn ouders zijn christelijk. Vroeger was ik ook christelijk, maar dat hadden me ouders me een beetje aangeleerd. Ik heb het mezelf afgeleerd om het zo maar te zeggen ;) 

Je bent echt niet de enige hoor, integendeel, er zijn juist heel veel christenen.
Ik ben ook christelijk, ik geloof niet alle verhalen uit de bijbel en wij zijn ook niet streng gelovig. Ik ben wel gedoopt en heb mijn eerste comuni gedaan
Ik ben ook Christelijk, 1 tip: Niet alles in de bijbel is waar: God houd van je zoals je bent Homo of niet enz. enz. ^.^
Ik ben ook christelijk. Iemandju, God houd van je zoals je bent.
De kindertelefoon/moderator,

Ik vind het erg raar dat jullie mijn reactie voor meer dan de helft verwijderd hebben! Het was niet in strijd met de forumregels. Ik legde alleen iets uit over het "homo" zijn in het christelijk geloof. Nu is het helemaal een rare zin. Verwijder dan gelijk alles. Wat er nu staat klopt niet eens. Ik ben niet evangelisch.

Ik wil duidelijke uitleg graag, zomaar mijn reactie verwijderen vind ik belachelijk en onterecht.
Ik ook, wat maakt het uitt
@ Annelyn

De kindertelefoon heeft je ten tijde van de aanpassing een mail gestuurd met een reden voor de aanpassing. Je deed een uitspraak over dat je wel homoseksuele gevoelens mag hebben, maar dat je deze homoseksuele gevoelens niet in praktijk mag brengen.

Ondanks dat bepaalde geloven geen voorstander zijn van homoseksuele gedragingen en dit als zondigen beschouwen, is het in Nederland wettelijk niet verboden om seksueel contact te hebben met iemand van hetzelfde geslacht. Het was in je reactie niet duidelijk dat je het uitsluitend over de regels in het Christelijk geloof had. waardoor het leek alsof homoseksuele gedrag in alle gevallen verboden is.
Hey anoniem1975,

ik ben ook christelijk en daar ben ik trots op. Het kan zijn dat je veel mensen om je heen hebt die het niet zijn. 90% van mijn vriendinnen zijn ook niet christelijk maar dat betekent niet dat je de enige bent.

Groetjes EstherXXX
Ik ben niet christelijk, maar ik accepteer andermans geloof.
Badge

Hee! Ik ben ook christelijk. Je bent echt niet de enige ❤

Hee! Ik ben ook christelijk. Je bent echt niet de enige ❤

De laatste reactie was 6 jaar geleden. 

Reputatie 4
Badge +3

Heyy ik ben ook christelijk, waarom denk je dat je de enige bent?