Bang voor moeder

• 28 april 2016
  • 4 reacties
  • 280 Bekeken

Heey iedereen.

Ik ben zo bang voor mijn moeder! Een paar jaar terug leek het net alsof ze was omgeruild met iemand. Verschrikkelijke tijden ze deed ons pijn schelde. Toen is het een tijdje wel weer goed gegaan maar nu begint het erop te lijken dat ze weer terug komt. Ze zorgt voor ruzie. Scheldt en doet ons pijn. Mij nu al 3x en alles van een paar jaar terug komt naar boven mij me. Ze gooide een tas vol fotolijstjes naar me en trok aan mijn haren en trapte me en toen ik op de grond viel trapte ze me nog na. Ook voel ik me ongewenst ze zegt:'Eigenlijk wilde ik nooit een meisje. En al helemaal geen (zenoemthetpennymeisjesidkwhy) Meisje die van paarden houdt en op paardrijden zit (datzitiknu
) En zo'n soort dingen. Maar ik moet daar aan denken en die dingen van een paar jaar terug komen naar boven. Help me alsjeblieft! x

4 reacties

wow dit is niet normaal hoor, je moeder heeft denk ik psygische problemen want dit hoor je niet te doen als moeder, ik zal als ik jou was eerst proberen te praten met haar en als dat niet lukt naar de huisarts gaan om daar hulp te vragen voor je moeder,,,
ik heb je andere topics ook gelezen schrok ervan! houd dit niet voor jezelf ga alsjeblieft naar iemand toe die je vertrouwt! vriendin, mentor een leraar die je aardig vind.

groetjes x
Moeilijk , ergens houd je moeder van je zobiezo !

Dit moet je ergens vertellen
ooms , tantes , vader , opa , oma , school of ddg

En anders ben ik er voor je :P

Hopelijk heeft dit je geholpen!!

Groeten milan 🙂
Dankje! 🙂 ik kan hier met mijn oudere broer goed over praten we gaan ook naar een pschyoloog.

Reageer