Vraag

Bang voor de terugval

  • 2 January 2018
  • 3 reacties
  • 604 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou nog maar even wat vertellen over wat er is gebeurd in mijn leven. Gisteren hadden Mn ouders weer ruzie. Ik kan echt niet met ruzie omgaan, maar gisteren ging het goed. Ik heb niet gesneden. Hierin goed begin van het nieuwe jaar. Wel merken papa en ik dat het niet goed gaat met mama. Ze is vaak ‘s avonds weg en eigenlijk weet niemand precies waarheen omdat we haar niet geloven. Ze zegt vaak dat ze bij een vriendin van haar is, maar daarvoor is ze veelte laat thuis. Moeten we die vriendin opbellen? Dit is wel achter mama’s rug om, maar wel voor haar gezondheid. Mama is namelijk nu al een poosje vrij van de alchohol, maar dit waren tijden wel eens anders geweest. Eigenlijk mijn hele jeugd is dat anders geweest. Ik ben doodsbang dat ze terug valt. Maar pap en ik hebben allebei zoiets van dit is ook wel heel kinderachtig om dit achter haar rug om te moeten doen. Wat te doen?

3 reacties

Hoe kinderachtig het ook is, neem contact op met die vriendin. Als je daar niet is, vraag die vriendin dan om hulp en zoek samen uit wat er aan de hand is. Probeer haar te helpen en steunen. Je papa zou je sowieso helpen met dit plan.
Veel sterkte

~loneguy17~
Achter je moet mama staan^

Reageer