Vraag

bang om te vragen of ik naar een concert mag

  • 23 August 2022
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,  

misschien weten jullie dat Coldplay naar Amsterdam komt,  nu willen mijn vriendinnen en ik gaan, en hun mogen allemaal gaan. Maar ik weet niet of ik mag gaan, je tickets moet je donderdag kopen maar ik durf niet te vragen of ik mag. K heb gelovige ouders dus ja., ik word over een maand 14. Heeft iemand tips hoe ik het ze kan vertellen?! K lig er echt wakker van op dit moment….


5 reacties

Ik zou zeggen dat je sowieso het moet vragen. Omdat je ouders zich zorgen zullen maken als je opeens een tijdje niet bent, daarnaast is gaan hetzelfde als gaan zonder toestemming. Ik zou zeggen dat je vrienden erheen gaan en dat je graag met ze mee zou willen gaan en dan hopen dat ze instemmen.

Succes!!!

Reputatie 6
Badge +2

@girleight,

 

idd gewoon vragen en nog een vraagje: ‘kennen jouw ouders jouw vriendinnen en hun ouders?’ Dan kun je zeggen wie er precies gaan en welke ouders het goed vinden. Misschien helpt dat ook een beetje…. Gaat er ook één van de ouders mee of sws een meerderjarige zus ofzo. Misschien zijn ze daar gevoelig voor.

 

Ik hoop sws dat er nog kaarten te koop zijn voor Coldplay op 15 en 16 juli 2023 in Amsterdam:

https://www.ad.nl/show/ticketsale-coldplay-laat-ziggo-app-crashen-fans-bang-dat-alle-kaarten-al-uitverkocht-zijn~ad8a591d/

 

Ik zou er ook wel heen willen eigenlijk…..

 

Hopelijk lukt het.

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @girleight ,

 

er is een extra concert op 18 juli 2023 toegevoegd, dus meer kans op een kaartje…… weet je al of je mag?

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

heyyy @girleight ! Omgggg ik hou ook van coldplay en dit probleem herken ik zo erg oh god!!!

houden je ouders ook van coldplay? dan is t misschien makkelijker om te vragen. zo niet, dan kun je mis een liedje laten horen :)

ik vind persoonlijk dat je het recht hebt om naar het concert te gaan! maar je ouders moeten er wel van weten, dus ik denk dat het goed is om het met ze te overleggen! en als ze nee zeggen, dan is het balen, dat begrijp ik 100%! 

is het je uiteindelijk gelukt om kaartjes te krijgen? mij niet helaas! t was te duur en uitverkocht. maar geef niet op, jij kunt dit. misschien komen er nog wel kaartjes vrij, you never know! houd de ticketmaster site goed in de gaten!

 

liefs emma

Reputatie 7
Badge +15

Hey @girleight, ik heb geen idee, wie die band/ zanger/ zangers is 😅

 

maar schrijf een briefje of het mag? 
 

ik hoop dat ik niet te laat ben…😅

 

 

groetjes 
Mij_Niet_Gezien 

Reageer