Vraag

bang hond dood

  • 6 September 2019
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hoii ik ben bang dat mijn hond dood gaat, ze gaat moeilijk ademen en ze wik bijna niet eten. Ik ben echt bang dat ze dood gaat. Ik ben 12 en ik ken haar zolang ik me kan herinneren. Ik dacht net dat ze dood was maar ze lag gewoon raar en ze ademde eventjes niet kan iemand mij helpen


Xxx

5 reacties

hey

wij zijn geen dieren artsen. dus mensen op het forum kunnen iets constateren wat verkeerd is.
mij lijkt het verstandig om met hem/haar naar je dieren arts te gaan.

groetjes
blue
Hoi

Als je een verandering in het gedrag van je hond merkt lijkt het me, zoals Blue zei, verstandig om langs te gaan bij de dierenarts. Jij kent je hond het best, en weet wanneer deze afwijkend gedrag vertoont.

Moest je niet weten welke dierenarts je zou kunnen raadplegen, zou je dit aan je ouders kunnen vragen. Wanneer je dringend medische hulp nodig hebt, kan je online het telefoonnummer opzoeken van de dichtstbijzijnde dierenarts.

Heeft je hond soms op een plekje gesnuffeld waar hij normaal gezien niet komt? Heb je 'm wat verdachts zien eten, bijvoorbeeld chocolade? Chocolade is namelijk niet goed voor honden. In de tussentijd lijkt het me verstandig om ervoor te zorgen dat je hond voldoende vers drinkwater ter z'n beschikking heeft, en dat hij zo nodig naar buiten, bijvoorbeeld de tuin in, kan.

Groetjes
Kenshin
hey

hoe gaat het net je hond?

ben je nog naar de dierenarts gegaan?

groetjes
blue
Reputatie 1
Badge
Ht kwam omday ze ouder werd em dat was het
Je hond gedroeg zich wat apart omdat ze ouder werd. Dat kan gebeuren. Heeft de dierenarts haar nagekeken?

Sommige honden zijn geholpen met aangepaste voeding wanneer ze op leeftijd komen. Hier kan de dierenarts je verder mee helpen.

Gr. Kenshin

Reageer