Alcohollst moeder?

  • 15 April 2018
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een meisje van 15 en ik maak me zorgen om me moeder, maar soms kan ik haar ook wel doodschieten gewoon? Net zoals nu, het is nu 3:06 uur en ik kan gewoon niet slapen door dat mens. Me vader ik en me moeder waren net op een verjaardag van me nichtje, en dan drinken me ouders altijd een wijntje enzo, maar me moeder moet gelijk weer overdrijven en neemt er niet gewoon 2 of 3 maar echt 7 volle glazen wijn. Toen we thuis kwamen ging mijn vader gewoon gelijk naar bed maar me moeder ging thuis nog ook gewoon aan de Bacardi en verder drinken. Dan word ze helemaal dronken en zit ze heel de avond keihard te huilen (Net zo’n geluid als uit een baby komt) of ze zit keihard mee te zingen met muziek. Of ze gaat vanaf beneden naar boven roepen. Ze doet dit niet door de weeks maar elk weekend drinkt ze en word ze helemaal dronken. En dit gaat al heel veel jaar zo en ik kom steeds niet aan me slaap in het weekend. En dan zeg ik dat wanneer ze maandag avond weer helemaal nuchter is en dan gaat ze zeggen dat ik me niet zo moet aanstellen, of ze gaat weer helemaal vertellen hoe zwaar haar leven wel niet is enzo. Heeft iemand tips wat ik hier aan kan doen??

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Je moeder verteld aan jouw hoe zwaar haar leven wel niet is? Misschien kun je een keer een keer luisterend oor zijn?

Dat je moeder elk weekend dronken is , is natuurlijk niet leuk en fijn. Probeer is samen met je pa erover te praten. Ook hij zou er toch last van moeten hebben?

Of je kan aan je moeder vragen waarom ze in het weekend altijd zoveel drinkt en of jij haar misschien kan helpen?

Gr:Mr.S

Reageer