Agressieve vader

  • 16 July 2018
  • 5 reacties
  • 340 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal ! Dit is de eerste keer dat ik dit gebruik dus ik ga mijn best doen om mijn verhaal zo goed mogelijk te doen.

Mijn vader is best wel aressief tegen mij. Vandaag heeft hij duidelijk gemaakt dat hij me hoe dan ook dood gaat maken en dat ik ooit zal veranderen in een lijk. Mijn ouders zijn gescheiden bij mijn moeder wonen is geen optie haar vriend heeft me vroeger namelijk op 8 jarige leeftijd verkracht dus daar wonen heeft al helemaal geen zin. Iemand een idee wat ik moet doen of kan doen? Ik heb noh nooit iemand hierover vertelt en dat ga ik ook echt niet doen, ik ben me beste vriendin namelijk al kwijt dus ja echt iemand heb ik niet aan wie ik t kan vertellen. Maar iemand tips wat ik ermee kan doen

5 reacties

Als je vader je dood wilt hebben is dat niet normaal dus zoek hulp voor hem

En als de vriend van je moeder je op 8 jarige leeftijd heeft verkracht zo ik hem aangeven voor pedofielie ookal is er geen bewijs
Maar heeft hij sperma in je gespoten of met condoom als het sperma was is het heel erg en kan het gevolgen hebben
Dat is erg vervelend! Je hoort je thuis veilig te voelen.

Het is lastig dat je niet naar je moeder kan, want hierdoor zijn er 2 mogelijkheden:
1. Bij je vader blijven wonen en met hem praten om het op te lossen.
2. Hulp vragen om uit huis geplaatst te worden (zou dit als laatste middel gebruiken)
Hier op de site kan je extra hulp over optie 2 krijgen, namelijk bij Meer Hulp

Wat doet hij precies, waardoor jij zijn gedrag als "best wel agressief" beschrijft?
Hoi

Ik vind die bedreigingen van je vader best heftig. Dat je niet bij je moeder kan wonen wegens haar vriend die jou verkracht heeft, vind ik ook schokkend om te horen. Jij zou je thuis veilig moeten voelen, zonder bedreigingen.

Je kan anoniem met de KinderTelefoon bellen of chatten. Zoals @KarelDeGrote zei, kan de KinderTelefoon je doorverwijzen naar meer hulp. Bij Veilig Thuis kunnen ze jou ook helpen.

Als je denkt dat je vader jou pijn gaat doen, mag je de politie (112) bellen. De politie is er om iedereen te beschermen, en willen dat jij veilig bent.

Kan je dit aan je mentor of huisarts vertellen? Als je vertellen moeilijk vindt, het via mail delen? Je huisarts heeft beroepsgeheim, en mag dus niet zomaar doorvertellen wat jij vertelt.

Groetjes
x

Reageer