Aanraken

  • 21 June 2018
  • 6 reacties
  • 334 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik kwam iemand tegen in de gang van school... Maar hij keek mij aan.. en hij raakte mij aan.. Ben ik nu zwanger?

6 reacties

Natuurlijk niet
Ja 100%, maar als je de MAP haalt kun je het misschien nog voorkomen.
Probeer in het vervolg hem niet meer aan te kijken anders versteent hij je nog.
Natuurlijk niet
ik heb een test gedaan.... en het is positief 😞
Ja 100%, maar als je de MAP haalt kun je het misschien nog voorkomen.
Probeer in het vervolg hem niet meer aan te kijken anders versteent hij je nog.
zeker weten? ik ben bang van wel..... 😞
Hoi!

Iemand heeft je aangeraakt, en nu ben je bang dat je zwanger bent. Als de zwangerschapstest van de winkel positief was, kan het nuttig zijn naar de huisdokter te gaan, voor een volledig betrouwbare zwangerschapstest. Zwangerschapstesten uit de winkel zijn niet 100% betrouwbaar. De huisdokter kan je zekerheid bieden.

Het lijkt me van belang dat je hierover praat. Het is goed dat je naar hier gekomen bent. Hier alleen mee blijven zitten zal waarschijnlijk geen beterschap brengen. Kan je hier met een ouder, de huisarts of een vriend(in) over praten? Vanaf het moment dat je dit met iemand deelt, wordt het minder zwaar. Je staat er niet alleen voor, als je de stap zet iemand in vertrouwen te nemen.

Je mentor inlichten kan ook nuttig zijn. Dit is op school gebeurt, en de persoon die jou pijn gedaan heeft, moet gestraft worden. Ook moet vermeden worden dat hij anderen of jou nog meer pijn doet.

Groetjes
x
@ 100Divergent11




dankjewel

onnodige quote verwijderd - De Kindertelefoon

Reageer