7 maanden gesloten gezeten, en vrijdag weer naar huis.

• 25 maart 2014
  • 2 reacties
  • 386 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb voordat ik gesloten kwam te zitten dingen gedaan die niet goed te spreken zijn, ben in aanraking gekomen met de politie, heb 2 dagen vast gezeten, heb een taakstraf gehad, er loopt nog steeds een strafzaak tegen me vanwege mishandeling, ben ook in aanraking gekomen met drugs noem het maar op. Ik ben er nu wel al 7 maanden vanaf en heb me leven wel echt opgepakt, ik ben er wel klaar voor om weer naar huis te gaan. 10 weken geleden heb ik een jongen ontmoet en ik ga nu 7 weken met hem en hij is ook de eerste jongen die ik mee neem naar huis en me ouders zijn gek op hem, maar aangezien ik maar 1 keer in de week naar huis ga een weekend zie ik hem weinig en wil ik veel bij hem zijn, maar omdat me ouders zeuren over dat zij mij te weinig zien irriteer ik me weer zo erg aan ze en ik spreek het wel uit maar de irritaties blijven en worden weer erger.
ik ben bang dat wanneer ik vrijdag naar huis gaat dat het binnen de kortste keren weer verkeerd gaat en dat ik weer terug moet naar de instelling waar ik nu in zit.
Ik snap dat jullie niet weten wat het inhoudt en dat jullie er ook geen beeld bij kunnen verzinnen, maar het is eigenlijk net zo als een gevangenis.
De regels zijn heel strak en tuurlijk kun je dingen wel stiekem doen maar dat gaat wel moeilijk.
Mijn vraag aan jullie is dus:

Hoe doen jullie het als jullie irritaties hebben aan je ouders?

2 reacties

schat, ik zou gewoon aan mijn ouders vertellen wat me dwars zit misschien accepteren ze het en kunnen ze er met je samen uitkomen ?
ik hou van je t komt goed xxx
Interessant dat je ook zo lang in een gesloten instelling hebt doorgebracht. Ik zit er nu ook al inmiddels 7 maanden en ik kom misschien eind januari vrij.

Reageer