Bel gratis en anoniem 116 - 111 of chat
13-18

19 jaar en word als een kleine baby behandeld

AnoniemeJongen1 Auteur
Net nieuw
Reacties: 0

7 december 2017, 01:57

Hallo,

Vanaf klein af aan zijn mijn Turkse ouders heel erg zorgzaam, nog steeds nu ik 19 ben.
Ik ben een jongen van 19 jaar en vind dat ik ondertussen wel oud genoeg ben om naar buiten te gaan zonder toestemming te vragen.

Paar dagen geleden moest ik een boek ophalen bij een vriend en hij was om half 11 avond klaar met werken en waren we om 11 uur bij zijn huis. 10 uur belde mijn ouders en vroegen waar ik bleef. Ik zei dat ik er straks wel aan kom gaan jullie maar slapen. Een half uur later word ik gebeld en vraagt mijn moeder “kom je al?” Ik zei nee ik ga nu naar zijn huis en dan kom ik thuis, maar ik zei ga maar slapen maak je geen zorgen om mij. Toch blijven ze wakker tot ik thuis kom en dat vind ik nu wel irritant. Ik ben geen klein kind meer, ik ben 19 jaar geen 5 jaar.

Vanaf kwart voor 11 werd ik steeds om de 10 minuten gebeld en ik heb 1x opgenomen en gelijk ging mijn moeder schreeuwen en ik ging ophangen want ik hou er niet van als mijn ouders schreeuwen tegen mij. Ik zeg ga slapen let niet op mij, ik kom er toch aan.

Ze maken zich zelf nog ziek als dit zo door blijft gaan..

Reacties (1)

• angelv
    Vaak actief
    Reacties: 226

7 december 2017, 21:42

Hoi
    Ja dat herken ik wel met mijn broer.
    Ik snap heel goed dat je dat irritant vind.
    En je weet zelf ook dat ze het goed bedoelen.
    Mijn ouders zijn ook heel bezorgt.

Als je meschien een berigtjes stuurd van ik ben zo laat thuis
    En daar tussen door ook nog schrijf dat het goed met je gaat is ze meschien
    Minder bezorgd.

En zeg ook dat je het niet leuk vind als ze
    Naar je schreeuwen.
    Ze weeten het zelf meschien niet.
    Voor hun komt het anders over snap je.

Gr angelv
    vast zitten in je zelf is niet leuk!!!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided