Vraag

Wat zouden jullie doen als jullie 5 miljoen kregen?

  • 15 January 2023
  • 17 reacties
  • 140 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, 

wat zouden jullie doen als jullie 5 miljoen kregen,?! Veel mensen zeggen, deels naar een goed doel… maar als het dan zover is houden mensen het tòch vaak zelf, of geven ze vee uit voor zichzelf…. 😛 

 

dus wat zouden jullie écht doen met 5 miljoen?!

 

Mij_Niet_Gezien 

 


17 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Euhmm... Ik zou inderdaad wel een deel naar een goed doel sturen. Maar niet alles! Met de rest zou ik denk ik mijn kamer renoveren. Of een leuke goede auto geven aan mijn moeder :) Misschien zou ik ook nog kleren kopen :)

Groetjes Vosje

Reputatie 7
Badge +15

Ik denk ik ook, dan wel naar een stigting ivm belastig gebeuren hah 😛 

 

verder zou ik veel sparen…

ik zou mn ouders geen nieuwe auto geven haha 😂 die kunnen ze zelf betalen, en we hebben dr genoeg! Alleenmaar slecht voor het millieu! 😛 

 

 

verder.. mn bff en vriend ( geen verkering) meenemen shoppen ( en ik trakteer allessss) 

 

Mij_Niet_Gezien 

Haiii ik zou toch echt een deel aan een goed doel geven want ja 5 mil is heel veel en de rest zou ik uitgeven aan:

  • leuke uitjes met m’n familie en vrienden zoals pretpark klimbos bios 
  • luxe vakantie zoals snorkelen 
  • posca stiften 🤩🤩🤩 en nog meer tekenspullen 
  • Ennnn miss een telefoon met een super goede camera lijkt me heel cool
  • en studie en om op kamers te kunnen wonen 👍

En een sportschool in m’n huis haha 😆😆😆😆😆😆😆

Reputatie 7
Badge +19

Een deel naar Kika en voor de rest op vakantie gaan enzo

Reputatie 3
Badge +1

Haiii ik zou toch echt een deel aan een goed doel geven want ja 5 mil is heel veel en de rest zou ik uitgeven aan:

  • leuke uitjes met m’n familie en vrienden zoals pretpark klimbos bios 
  • luxe vakantie zoals snorkelen 
  • posca stiften 🤩🤩🤩 en nog meer tekenspullen 
  • Ennnn miss een telefoon met een super goede camera lijkt me heel cool
  • en studie en om op kamers te kunnen wonen 👍

Jaaa dat zijn zulke leuke dingen!!!

Hi ik zou een bedrijfje willen beginnen om stranden schoon te houden en plastic en afval uit bossen te halen met drones ofzo. Iets ontwikkelen waarmee dat kan. Maar ook wel een super mooie treinvakantie door alle (vrije) landen in Europa houden xd en dan ook maar een x lekker luxe met 1e klas tickets en lekker eten en overal een top voorstelling in een stad gaan zien. En voor alle lieve kids hier op dit forum een wens laten uitkomen. 

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +15

Hi ik zou een bedrijfje willen beginnen om stranden schoon te houden en plastic en afval uit bossen te halen met drones ofzo. Iets ontwikkelen waarmee dat kan. Maar ook wel een super mooie treinvakantie door alle (vrije) landen in Europa houden xd en dan ook maar een x lekker luxe met 1e klas tickets en lekker eten en overal een top voorstelling in een stad gaan zien. En voor alle lieve kids hier op dit forum een wens laten uitkomen. 

Sjammetje xxxxx

Mooi, mag ik een wens doen?! Ookal heb jij miss geen 5miljoen gwonnen haha 😂 

 

ik wens dat iedereen op dit forum, maar eig. Alle kinderen over de hèle wereld , een fijne, gelukkige en gezonde jeugd kunnen hebben… met ouders die om ze geven, genoeg eten en drinken, een mooie verjaardag, en een dak boven hun hoofd…

want wij hebben hier het vaak best goed.. maar in andere landen slapen kinderen gwn op de grond … 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou het de helft geven aan instelling en de andere helft aan de jeugdzorg 

Reputatie 7
Badge +15

Ik zou het de helft geven aan instelling en de andere helft aan de jeugdzorg 

goed idee! Ik denk dat ik een deel naar “ het vergeten kind”, “kika” en de kindertelefoon ?! Zou geven ;) 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Ik zou het aan een vriend van mij geven want die heeft een ziekte 

Reputatie 7
Badge +12

Ik denk dat ik een beetje zou uitgeven om iets leuks te doen met vrienden, en de rest zou ik op mijn spaarrekening zetten voor mijn studie en mijn huis en auto later, en om later altijd iets achter de hand te hebben.

-OnlyMe

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou een huis dichtbij mijn stad waar ik woon maar in een dorp voor 2,5 ton kopen en de overige en daarna nog inrichten en renoveren voor max 0,5 tot ik zou dan ook nog een mooie auto kopen voor €15.000 daarna zou ik een rekening maken met al mijn voorspelde studiekosten zodat ik daar ook niet meer over hoef na te denken dit kost zoon €8.500 de rest van het geld doe ik in een aperte spaarrekening waar ik maandelijks €140 voor water gas en electra vanaf haal, samen met €245 voor verzekeringen, €60 (de eerste 5 jaar van mijn rijbewijs daarna €40) voor wegenbelasting en €90 voor benzine. Daarbij maak ik de eerste 4 jaar van mijn studie boodschappengeld en geld voor andere leuke dingen 400 per maand over.

Als ik als verpleegkundige ben aangenomen zal ik van dat maandelijkse salaris boodschappen en leuke dingen doen en wat ik aan het eind van de maand over heb zet ik op de spaarrekening. Als ik ooit in geldproblemen kom haal ik het nodige natuurlijk uit de spaarrekening of als ik een nieuwe auto nodig heb maar ik doe er zo zuinig mogelijk mee.
Op deze manier zal ik hopelijk een vrij luxe leven kunnen leiden en als ik dood ga laat ik genoeg voor een crematie achter en laat ik de rest na aan goede doelen.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hm.... Best lastige vraag! Ik denk dat ik paar miljoenen bewaard voor mijn studie, want ik wil graag later in buitenland studeren! En de rest wil ik doneren aan verschillende goede doelen:)

Liefs Banaantje :)

Bitcoin.

Reputatie 7
Badge +9

Investeren, aandelen, crypto, real estate, etc.

Echt een goede 2 mil gaat daar heen, en de rest daar zet ik n bedrijf mee op.

Bitcoin.

alleen bitcoin zou ik niet doen. Die market is op het moment heel onstabiel😂

Ik zou niets aan een goed doel geven.  Maar ik zou misschien wel een boerderij kopen en verwaarloosde dieren gaan opvangen.  Verder zet ik het op bank. En ik zou misschien een hele dure tas kopen

Reageer