wat draag je vandaag

  • 17 April 2022
  • 62 reacties
  • 1187 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

In dit topic kan je de outfit(s) van de dag vertellen en elkaar eventueel complimenten over de outfit geven. :) 

xx Eenmeisje004 


Dit topic is gesloten

62 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Alweer allemaal leuke kleding! Ik ga vandaag een flair-broek aandoen, met een T-shirtje erboven, maar kweet nog niet echt welk T-shirt. Als schoenen weer converse schoenen!

 

xxx Emma

Reputatie 5
Badge +1

Ik ben saai hetzelfde als gister. Maar wel tof allemaal. Nu weer mijn Harry Potter pyjama aan met:

I would rather be at hogwarts.

 

Wilhelmavemela.

Ik heb een pyjama van Harry Potter met de tekst:

Waiting for my letter from Hogwarts.

grappig xD leuke pyjama trouwens 

 

xxx Emma <3

Vandaag wit tshirt met touwtjes aan de zijkant die je kan aantrekken. Blauwe skinny mom jeans en mijn AF1.  Ik draag altijd gouden oorringen en daar achter knopjes, en vandaag 2 gouden kettinkjes. 1 korte met kleine hartjes en een langere met een bedel

Reputatie 2
Badge +1

zwart joggingpak 

Hey ik heb nu nachthemd en morgen verkenners dus beige bloes met rood zwart sjaaltje en blauwe korte broek met blauwe sokken en donkergrijze bergschoenen met rood biesje en rode veters.  Daarna weet ik nog niet in elk geval wel een rokje denk.  Fijne zaterdag !!

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb ook scouts en dan waterscouts dus helemaal in het blauw ;)  cap, blouse met halflange mouwen,  kniebroek en omgeslagen kniesokken. Alles blauw. Ook wandelschoenen hoog die zijn zwart. En een geel groen sjaaltje. En thuis lekker weer de 3/4 spijkerbroek en ik denk gewoon een wit shirt en donkergroene hoodie en laat ik eens voor kleur kiezen qua sokken en happy socks doen met regenboogkleuren en dan de blauwe sneakers xd.  De polsbandjes heb ik altijd net als horloge ;) ook fijne dag !!

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi. Vandaag de hele dag naar familie en dat wordt veel buiten zijn dus donkergroen shirt met lichtgrijs  Adventure er op ,  een wit vest met zwarte randjes er over aan, korte( halverwege bovenbeen zeg maar)blauwe broek  met steekzakjes en donkergroene sokken met rood randje bovenaan en mijn geliefde donkergroene high tops en neem sloffen mee voor binnen ;)  nice day u all ! 

Groetjes liefs Julian X

Hey leuk weer @Julian12  jij hebt echt smaak. We gaan zo op visite en ik heb een zwart jurkje boven de knie met rood, wit en paars soort van blaadjesmotief. En dunne witte enkelsokjes en zwarte sandaaltjes.  Als het evt niet zò warm wordt vanmiddag doe ik er fleshcolor pantys bij en een rood vestje.  Allemaal fijne zondag !

Sanny xxxx

Ik heb vandaag wedstrijd gehad.  Dus ik draag een witte paardrijbroek. Wit shirtje, blauwe blazer en witte kniesokken. Net bij de wedstrijd droeg ik ook nog een plastron.  En hoe leren laarzen.  En mijn haar in en knot met een netje meer pareltjes erover.  De wedstrijd g ging slecht.  Ik was wel eerste maar geen winstpunt. Gelukkig krijg ik dan toch nog prijzengeld.  

Reputatie 7
Badge +17

Hoi , hihi Sanny dankje (bloos)  valt mee hoor ;)  Ik vind iedereen hier altijd leuke dingen aantrekken !Voor mij  vandaag gewoon zwart shirt met rode randjes, donkergroene hoodie, blauwe spijker ¾ broek , zwarte lange sokken en zwarte high tops. En voor LO gewoon wit shirt, blauw kort  broekie en blauwe kniesokken met witte bies bovenaan en wit blauwe gympies (verplichte outfit, meisjes mogen ook een lange broek bij bezwaren ) .

Groetjes liefs Julian X

Ohja PS spreekt vanzelf maar als ik een klavertje geef vind ik je outfit mooi, stoer, hot en leuk ! :)  ook ivm het niet mogen chatten toch nog even.

Reputatie 7
Badge +19

Wauw ik wil zoo graag in de zon zitten en dan naar je kijken Julian😍😘.

Ik heb vandaag blote benen;). De onderste helft van mijn jurk blauw met oranje stippen. Dan een groene streep blauw met witte hartjes en blauwe bandjes in een V vorm. En een grijze boven rand. Plus zwarte BH en roze onderbroek licht blauwe bril en slippers.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +3

In verband met de nieuwe forumregel “Chatten en bloggen is niet toegestaan” wordt dit topic gesloten. Lees ons bericht in het topic https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/let-op-nieuwe-forumregel-chatten-en-blog-68266 voor meer informatie.

 

Groetjes,

Luuk